Mandat 1-O: Edificar la República Catalana Independent

2.044.038 VOTANTS, EL 90% A FAVOR DEL REFERÈNDUM D'AUTODETERMINACIÓ DE CATALUNYA ( 1r octubre 2017 ). Objectius: Completar la DUI, assegurar la Llengua, institucionalitzar la República i el territori.

16 de maig de 2021
0 comentaris

Sóc un català lliure. El Principat de Mònaco (EU) té 39.148 censats, nosaltres ja som 97.496. Comencem!

Jo ja sóc un català lliure!
Som el que volem ser,
aquesta és la nostra veritable força.
Determina’t …  Censa’t

Jo, Salvador Molins, ja he fet aquest pas i m’he censat al CENS DE LA REPÚBLICA CATALANA INDEPENDENT, els del CxR en diuen identitat digital, però és molt més que no pas un carnet o un codi QR. No us adoneu de la força que té ser Poble Lliure?

Sóc un català lliure! I junt amb els altres 97.496 catalans que fins avui ja han fet aquest pas de responsabilitat i d’alliberament,  aquesta passa darrera d’unes altres passes, d’aquest camí vers la plena independència catalana …, concretament el procés de Consultes, la Consulta del 9N, el Referèndum d’Autodeterminació de Catalunya, legítim, legal, vinculant, corresponsable entre tots nosaltres, després de totes aquestes passes arriba la passa de l’apoderament, el no delegar la meva sobirania a ningú altre que a mi mateix, no vull que ni Puigdemont, ni Junqueras, per dir dos noms, em facin cap favor, no espero que m’ho facin ells, he de fer-ho jo! Sense demanar permís a ningú, sense esperar ordres de ningú!

Vaig votar, vam votar, vam guanyar, vaig guanyar, vam emetre un Mandat del Poble per al Poble, vaig emetre un Mandat del meu Poble per al meu poble, i ara tenim la INCIPIENT (que ja és i és vol manifestar) REPÚBLICA CATALANA INDEPENDENT!  la nostra i la meva.

Qui no ho tingui clar que no ho faci, que no s’amoïni, que segueixi sent esclau d’Espanya, insultat d’Espanya, reprimit d’Espanya, subjugat, malmès, espoliat, multat, empresonat, … no cal que tingueu pressa, els que dubteu o reboteu per despit o per sensació de fracàs o de sentir-vos enganyats per aquells a qui heu delegat i us han fallat com sempre.

Jo crec que els convençuts hem de tirar milles, caminar, engegar motors, edificar aquesta incipient República Catalana Independent. Els 97.000, 98, 99 , cent mil … hem de començar  i faria bé Puigdemont, Ponsatí, Comín i tots els altres comandaments “d’inundar-nos de Consultes i altres tasques pertinents!” escriu Jaime Llecha.

Tenim ganes de marxa, … però sobretot no ens vingueu amb coses com anar donat voltes a la Monarquia de l’enemic del nostre Poble! Prou d’espanya! Lluny d’espanya! Ja! per favor! Volem respirar l’aire i l’esperit i la llibertat i el respecte …, deixeu-vos per sempre d’espanya!

Som molts, prenem consciència de que som molts!

Comencem, continuem, coordinem-nos i no parem!

Tots els Defensors de la República Catalana Independent coordinats
en Consells Locals, CDR, Territorials i sectorials de l’ANC, Debats Constituents, Comentaristes de Villaweb, cartellistes de parets i carreteres, llaços grocs, orquinaones, meridianes, hassels… etc., etc.

A cada atac espanyol, a cada acusació, a cada euro de cada multa hem de fer un pas endavant vers la Independència.

Ja som suficients per començar, qui s’ha censat és ciutadà lliure, no podem obligar els que encantats, realistes, depressius, etc,… volen ser dependents, maltractats i esclaus. No podem encallar-nos, tirem endavant.

Cada dia augmenten el nombre de censats al Registre Ciutadà del Consell per la República, un degoteig imparable de persones que volen esdevenir ciutadans de la nova República que estem edificant i institucionalitzant de moment a l’exili de Waterloo, per allunyar-nos de les urpes i de la supeditació espanyoles i així poder actuar com persones lliures i de forma permanent.
 
CENSOS COMPARABLES DINS LA UNIÓ EUROPEA:
(Els catalans podem començar caminar la nostra nació des del núvol mundial!)
 
República San Marino (EU) cens = 32.471 persones
 
Principat de Mònaco (EU) cens = 39.148 persones

República de Malta (EU) cens = 420.000 persones

República de Catalunya (Waterloo) cens = 97.496 persones i en augment …

Salvador Molins, Josep Vilalta, Joan Sabata, …
Consell Local de la República Catalana Independent, del  CDR*BIC
Berguedans per a la Independència de Catalunya, 2002
Amics de Josep Espelt, Pere Esteve, Xirinacs, Mossèn Dalmau, Pare Hilari Raguer, … en la memòria.

—————————-

 

Entorn del mal anomenat Consell per la República, (és “de” i no “per”) carallots!
més Comentaris a l’Editorial de Vilaweb d’aquest enllaç ( i més repetits):
https://www.vilaweb.cat/noticies/albert-royo-el-diplocat-pero-on-son-els-xofers/

 

JAIME LLECHA    07.05.2021  |  01:45

Per mi el Consell per la República hauria de fer tot el que dieu, però seria molt bo que ens inflessin a consultes, que ens fessin participar.
Això, si es fes ben fet, donaria sentit i exemplificaria la democràcia directa que anuncia.
Ah, que en una negociació on es parla de modificar el Consell i que un partit digui que ho consultarà a les “seves bases” i no als inscrits dona molt mala espina….



Francisco Sánchez      07.05.2021  |  08:20

L’editorial d’avui (quanta raó, Sr. Director!) em convenç encara més de la necessitat d’enfortir el Consell per la República com a condició necessària per tornar-ho a fer (en paraules de Jordi Cuixart). Com pot ser que encara siguem menys de 100.000 membres, si a Perpinyà erem 200.000? Els intents dels somia-truites per subordinar-lo als interessos del “mentrestant”, amb o sense taula de diàleg, o fins i tot per desfigurar-lo, anorrear-lo i dissoldre’l, no assoliran desfer-lo si arribem ràpidament al mig milió, i ens hi involucrem tots amb la participació positiva en tota mena d’iniciatives, que en ser fora de la jurisdicció espanyola no podran ser anul·lades per jutges, fiscals, policies, partits o simples funcionaris d’obediència espanyola.

FEM-LO FORT!! FEM-NOS TOTS MEMBRES DEL CONSELL PER LA REPÚBLICA!! 

Oriol Roig     06.05.2021  |  22:37

Com es paga això? Amb sous de diputats. De diputats a Madrid, que no fan res. Si no ho fan els partits, ho haurem de fer nosaltres. Sinn Féin. Nosaltres mateixos. Proposo una associació d’electors que es presenti al Congreso, i que simplement no hi vagin a fer de diputat. Que facin el mínim, mínim per cobrar de diputat i que no posin peus ni al despatx ni a l’escó de Madrid. Que es comprometin per escrit a deixar buit l’escó i que facin de “voluntaris” al Diplocat. I si no és al Diplocat, a la Caixa de Solidaritat, o a una ONG. Tant se val. L’important és deixar l’escó buit i destinar el sou a una altra cosa. Un únic punt al programa electoral: “No reconeixem la legitimitat de l’estat espanyol a legislar enlloc dels Països Catalans i per tant ens dedicarem a fer X”. Us imagineu la força dels escons buits al Congreso? Posem fil a l’agulla.

Enric Emo          07.05.2021  |  12:31

Jo demanaria un esforç per incrementar les afiliacions al CxR. D’entrada hauria de tenir més associats que Omnium que va arribar a tenir-ne 180.000, encara que ara penso n’ha perdut per la seva política desorientada i covarda. Tampoc crec que hem de menystenir els 100.000 incrits al Consell. Son el doble dels de l’ANC!

 

Salvador Molins                 07.05.2021  |  13:45

Us he llegit a molts, és cert:
Els diners sols han de ser per pagar advocats.
Jo crec que per començar de veritat ja som molts, els necessaris per començar avançar i podem ser més i ho serem. Cal que CxR es posi les piles. No ho fan i crec que Puigdemont va frenat, allò de l’interruptor. Hem de desbordar-los. Necessitem molts grups patriòtics amb consciència de Consells Locals rebels, no pas dòcils. L’estructura i funcions del CxR ha de dependre dels 97.496 no pas de Junts. Si fan cas de Junts o d’ER, aleshores perquè ens hem d’adherir a la incipient República Catalana Independent? Si actuen així no és estrany que molts catalans no se’n refiïn. Si som, siguem! Visquem la Independència que vam guanyar el 1r d’octubre i completem la DUI del 27 d’octubre de 2017.

“FEM-LO FORT!! FEM-NOS TOTS MEMBRES DEL CONSELL PER LA REPÚBLICA!” (expressió de Francisco Sánchez)

A cada atac… Un adherit més.
A cada nou atac més virulent… Un nou Consell Local, cdr, procés constituent, sectorial, territorial, Vilaweb, llaços grocs,… Tots junts, organitzats, connectats, enxarxats al territori, sempre apunt per quan calgui i tinguem el suficient coratge per dir el “PROU” definitiu.

Juan Martin ALEGRIA     07.05.2021  |  14:41

Malauradament, el Consell per la República (que hauria de ser “de” – aquesta errada semàntica també explica algunes coses de la mateixa constitució del Consell  –  ha estat víctima, de moment, del mateix virus que el resultat de l’1 d’octubre, a veure, de la inconsistència dels polítics pseudo-independentistes catalans, és a dir la traïció dels líders de la que en parlava en Xirinacs, perquè són, en primer lloc, líders no pas dels ciutadans sinó del seu desig a perpetuar-se, ells i els seus partits, en una dinàmica que en el nostre cas és ben particular: tots els polítics, fins i tot a diferents graus, “Aman Espanya”. Jo puc estimar els espanyols, però jo no “amo España” perquè el concepte Espanya és la meva ruïna, a menys que tingui negocis amb ells.

Si el Consell per la República es denominés Consell de la República i actués com un govern a l’exili, si el Consell per la República digués clarament quan i com, un altre gall ens cantaria. Però, ara és massa tard, els partits polítics han guanyat amb les seves estratègies partidistes, estem ja en la dinàmica: abans dels ciutadans som nosaltres (l’ou i la gallina).

Només, ens queda l’esperança que Espanya continuï fent d’Espanya (cosa més que probable). Aleshores, finalment, despertarem d’una vegada per sempre. Això sí, si no despertem, en un temps raonable, “nos comerán el resto de la tostada” (la nostra).

P.S. Sóc membre del Consell per la República. Ja no sóc membre de l’ANC, ni d’Òmnium.

Pere Grau     07.05.2021  |  15:25

Diuen els negociadors que fins el dia 20 segurament hi haurà acord definitiu (en positiu o en negatiu?). I sembla que el principal obstacle segueix sent el paper del CpR.

ERC creu que el Consell s’ha de limitar a la internacionalització de l’acció exterior, però que no ha de tenir la direcció estratègica total. Per mi això només té explicació amb una fòbia constant contra Puigdemont.

Per mi la cosa és ben clara: tot el que doni ales al Consell és bo. Tot el que els hi retalli és dolent. Així de senzill.

Salut Carbonell     07.05.2021  |  17:25

Penso exactament com en Pere Grau. El CxR no té més inscrits perquè ha interessat a molts sectors del independentisme… de tots els partits i d’algunes associacions. Alguns per por, d’altres per interès partidista (si es fan del CxR els hi tocarà el rebre) i hauran de dir adéu als privilegis i alguns fins i tot a la “carrera” política. I per últim perquè el MHP Puigdemont té molts i molts adversaris (fins i tot enemics) a casa nostre….. per desgràcia.

 

jaume vall    07.05.2021  |  19:02

Sí a Salvador Molins i a Jaime Llecha: TAMBÉ el CxR cal que es posi les piles. Per exemple, com ell bé diu, que tingui una relació bidireccional amb els seus membres. Ja s’ha d’acabar amb això del “no-respongueu” quan es rep un correu electrònic. Clar que hem de poder respondre. De fet, a veure quan ens conviden a enviar les nostres idees. Segur que de cada vint o trenta n’hi ha un parell de bones.
Sí a J. M. Alegria. S’ha de canviar la preposició: Consell de la República.
També d’acord amb ell, ​ja no puc estimar allò que Espanya representa, com a molt alguns espanyols en concret. Espanya representa malbaratament de recursos -espoliats- des del robatori d’Amèrica del Sud i Central fins als Fons de la UE, representa enveja a la nostra diversitat, i representa conductes no cíviques en les seves festes nacionals.
També d’acord amb ell, afiliat al CxR, m’he donat de baixa d’ANC, i em plantejo si també deixar de ser soci d’Omnium.

Finalment una aportació sobre referèndums i nus desllorigador entre UE i nacions que es volen
independitzar.

Podríem enviar a Brussel·les un missatge de “normalització pautada” dels processos d’autodeterminació?

1. Any 1. Un Parlament nacional obté una majoria independentista. No passa RES, a efectes bilaterals. Tot continua igual, excepte un toc d’atenció per a la metròpoli, a veure com reacciona.

2. Any 5. En la següent i consecutiva contesa electoral, la majoria independentista es RATIFICA. A partir d’aquí sí que intervé la UE. Si en la legislatura anterior no hi ha hagut aproximació de l’estat central, Brussel·les fa d’intermediària. Obliga, sí OBLIGA, les dues parts a trobar data per procedir a un referèndum vinculant sobre l’assumpte en un termini, diem-ne prudencial, dos, tres anys.

3. Any 7/8 Celebració del referèndum. Participació mínima 50%. Sí favorable mínim 55%. La independència ENCARA NO és efectiva. Cal una segona volta.

4. Any 10/11. Celebració d’un segon referèndum. Participació mínima 50%. Sí favorable, aquesta vegada ja n’hi ha prou amb un 51 % dels vots. Ara sí, independència RECONEGUDA.

No seria una bona opció el fet d’establir regles clares per aquests processos?

Josep Gualló             07.05.2021  |  11:49

LA PROVA FEFAENT QUE EL CxR ÉS L’ÒRGAN PER A LA INDEPENDÈNCIA ÉS QUE ÉS EL PRINCIPAL ESCULL PER FER UN ACORD ENTRE ERC I JUNTS

Ara que el partit de Pedro Sánchez aviat deixarà de ser de Pedro Sánchez, perquè ha començat a descompondre’s a causa de la desfeta madrilenya, amb qui pactarà ERC la taula d’enganyifa.

Esquerra s’ha quedat sense arguments per negociar amb junts. Ha pensat una solució rocambolesca. Fer un acord parcial per fer la investidura d’Aragonès, i desprès de tenir el MHP assegurat, seguir negociant el programa de govern.

Confonen ser astuts amb ser estúpids. Mare de Déu Senyor. Amb amics com aquests no necessitem enemics. “Hem d’anar a noves eleccions.!

Rosa Guallar    07.05.2021  |  06:41

Un dels problemes més greus que tenim són les estructures en que els mediocres amb poder subjuguen l’exel·lencia d’altres per amagar la seva mediocritat, per no perdre poder, per enveja, per maldat. Passa en molts àmbits i en el polític també. Passa entre España i Catalunya, per exemple havent impedit que Catalunya gestionés la pandemia -us imagineu que haguessim hagut de comparar quantitats de morts?-, i passa a l’hora de pactar govern. Passa, sobretot, a l’hora de construir la fortalesa que és el Consell per la República. ERC té por de l’exel·lencia d’altri i ens abaixa el llistó de les capacitats. Capacitats que, si les compartíssim, ens portarien molt més lluny. La mediocritat en el poder, matar l’exel·lència, és el pa de cada dia. És una guerra permanent.

(Extret de Vilaweb)

————————–

Som molts, prenem consciència de que som molts!
Comencem, continuem, coordinem-nos i no parem!

Tots els Defensors de la República Catalana Independent coordinats
en Consells Locals, CDR, Territorials i sectorials de l’ANC, Debats Constituents, Comentaristes de Villaweb, … etc., etc.
a cada atac espanyol hem de fer un pas endavant vers la Independència.

Ja som suficients per començar, qui s’ha censa’t és ciutadà lliure, no podem obligar els que encantats, realistes, depressius, etc,… volen ser dependents, maltractats i esclaus. No podem encallar-nos, tirem endavant.

Cada dia augmenten el nombre de censats al Registre Ciutadà del Consell per la República, un degoteig imparable de persones que volen esdevenir ciutadans de la nova República que estem edificant i institucionalitzant de moment a l’exili de Waterloo, per allunyar-nos de les urpes i de la supeditació espanyoles i així poder actuar com persones lliures i de forma permanent.
 
CENSOS COMPARABLES DINS LA UNIÓ EUROPEA:
(Els catalans podem començar caminar la nostra nació des del núvol mundial!)
 
República San Marino (EU) cens = 32.471 persones
 
Principat de Mònaco (EU) cens = 39.148 persones

República de Malta (EU) cens = 420.000 persones

República de Catalunya (Waterloo) cens = 97.496 persones i en augment …

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!