Apòstata desficiosa

Ni d'ací, ni d'allà, ni d'una mica més avall

Welcome back: avís per als usuaris de Mac

Després de l’ensurt, que vaig poder portar prou bé, el meu Powerbook ja és de nou a casa, amb un disc dur nou, gairebé tota la informació recuperada i una versió del sistema operatiu superior a la que tenia de sèrie.

Per això, i pel bon tracte, recomane que si heu d’anar a algun servei tècnic d’Apple, no hi dubteu: CTA Serveis. La reparació m’ha eixit molt bé de preu perquè tenia l’applecare i només m’han cobrat una hora de feina per la recuperació de la informació (tot i que van estar dies i nits mirant de copiar tots els arxius possibles). I l’atenció ha estat excel·lent (amb detalls com la telefonada d’un tècnic per demanar quines carpetes eren les que més necessitava mentre recuperava la informació, per estar segur de copiar el més important abans que allò morira del tot).

Dóna gust trobar gent que treballa bé.



  1. Eixes coses que t’han fet i que t’han desat tan satisfeta (i no em referisc a l’aspecte sexual…), són les mínimes que qualsevol servei hauria de complir.
    La pena és que la gran majoria de serveis d’atenció al client, de quasi tots els serveis, són un merda punxà en un pal que és millor no xafar.

    M’apunte el nom d’eixe servei tècnic d’Apple. Salut!

Respon a Pau Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Sense categoria per desficiosa | Deixa un comentari. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent