Apòstata desficiosa

Ni d'ací, ni d'allà, ni d'una mica més avall

A Madrid són d’una altra pasta (1): el llenguatge del màrqueting

Després d’un cap de setmana llarg a Madrid, acollida pels incomparables A. i A., i gaudint de la mega festa que acompanya la celebració de l’orgull allà, torne amb la sensació de què els madrilenys estan fets d’una altra pasta.

Com a mostra, tres fotos fetes amb el mòbil mentre passejava pel centre de la ciutat, i que com a mínim qualifico d’exòtiques.

(Aquesta és la primera, ara penjaré les altres dues).

Ací teniu un anunci a la paret d’una antiga farmàcia a la calle de la Madera, on anuncien un producte que només amb el nom ja t’ho diu tot, tu: Diarretil.
Així, tal qual. Juanse és el nom que tenia la farmàcia.

Apa, això és màrqueting clar i directe, i la resta tonteries.



  1. Son d’una altra pasta, és cert. Nosaltres tenim un sentit de l’humor potser més aviat anglès, per això va tenir èxit l’Eugenio.

    Però el seu sentit de l’humor és més proper al sainet.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Pel món per desficiosa | Deixa un comentari. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent