Apòstata desficiosa

Ni d'ací, ni d'allà, ni d'una mica més avall

Farta de Telefónica

Vam donar d’alta telèfon i ADSL fa quatre mesos, en una promoció d’alta de línia gratis i 27,90 al mes (més la quota fixa, més l’IVA).

El primer mes ens van cobrar quasi 30 euros per l’alta que havia de ser gratis. Vaig reclamar. Ens ho van tornar.

Aquell primer mes vaig reclamar també perquè en lloc de 27,90 euros, ens havien cobrat 40,90. M’ho van tornar i van dir que no tornaria a passar.

Però ha tornat a passar. El segon mes. I el tercer. I el quart. Si els cride, m’enfuris-me i reclame, m’ho acaben tornant. Però al mes següent, torna a passar.

I ja no sé què fer. Ni si canviar-me a una altra companyia seria millor. Però no puc més. ‘Farta’ s’ha convertit en una paraula insuficient per descriure la impotència que em creen.

(He vist una bona oferta d’orange, però són de fiar o són cosins germans dels de tota la vida?).



  1. Jo estic amb JAZTEL, i la veritat es que no he tingut cap problema, em van regalar les tres primeres quotes de línia, i ho van complir, i després vaig recomanar a un amic, i em van regalar la quota de la línia 3 mesos mes.

  2. la cosa és que els millors són els de telefònica, o sigui que imagina’t la resta… Jo tenia Ya.com i al principi molt bé, ràpid i tal. Però a la que va fallar, com que la línia és de telefònica va ser impossible arreglar-ho i vaig acabar canviant a telefònica. Funciona correctament, però és una estafa pq et limiten la velocitat per la cara: contractes 10Mb i te’n dónen 1, contractes 3Mb i et donen 300k. Sempre el 10% del que et prometen, ni raons tèniques ni punyetes: estafa pura i dura. No entenc com l’estat no hi fica cullerada, francament.

  3. Hola,

     

    Jo fa temps que aig tenir Tele2 i em vaig canviar a Orange. De les dues n’he estat content (em vaig canviar de companyia perquè Orange servia la meteixa ADSL més barat).

     

    A mí, telefònica sempre em truca perquè els contrati a ells, un dia em van arribar a trucar 3 vegades. Crec que la solució perquè espavilin és fer-los perdre clients.

     

    Respecte dels cobraments que has de reclamar l’import cada més (o cada factura), mira de consultar a la CMT (comisió del mercat de les telecomunicaions) si això que fan és legal o no (una cosa és una errada puntual i ja està i una altra és que es reincideixi constantment).

     

    Joaquim Duran

     

  4. Jo estic des de fa anys amb Orange, abans Wanadoo. La veritat és que vaig tenir algun problema fa anys per algun tall de línia. Des de fa bastant de temps no he tingut cap problema.
    També hi ha que dir, que la velocitat cap dels operadors dóna la màxima. Depen del lloc on te conectes així tindràs.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Sense categoria per desficiosa | Deixa un comentari. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent