12 d'abril de 2012
Sense categoria
0 comentaris

Novena Setmana de la Comunicació de la UdL. Identitat i comunicació coporativa: la construcció d’una marca

Aquest divendres, la 9a Setmana de la Comunicació de la Universitat de Lleida donarà el tret de sortida. Ho farà a les 12 del matí amb una xerrada a càrrec de l’actriu Marta Romero. Per la tarda, donarem pas a la inauguració oficial i, seguidament, la delegada del Col·legi de Publicitaris de Catalunya, Sílvia Ibànez, serà l’encarregada de moderar una taular rodona de caracter teòric amb ponents de la talla de:

 

Marta Gràcia, Maximizer Coordinator de Google Espanya
Josep Rom, videgà de Tecnologia de la Facultat de Comunicació Blanquerna
Juan Pablo Eslava, consultor i formador
Carles Feliu, director de marca de CaixaBank

Us hi esperem!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!