“El valor social és l’imput més important per aconseguir fidelitzar el client”
El director d’Ekke, Pep Castarlenas, ha deixat clar que és bàsic transmetre a través de l’esport uns valors concrets, apostant per un compromís que, a banda de saludable, sigui també social. En el moment que aquest tàndem és satisfactori, els beneficis són mutus, tant per l’empresa com pel client.
En segon terme, Xavier Caufapé, com a gerent de la Fundació Ferreruela, creu que és imprescindible mantenir un tracte pròxim i de qualitat en temes de salut: això, sosté Caufapé, ha donat a la clínica oftalmològica un prestigi important i una gran confiança amb el pacient. Actualment el centre també organitza diverses iniciatives relacionades amb l’art, la premsa escrita, la cultura i l’ajuda humanitària. A més, Caufapé ha destacat que en els temps que corren és positiu adaptar-se i ser més flexible amb el client, per tal facilitar-li i millorar l’oferta de serveis.
La tercera intervenció ha estat la de Carolina López, directora de botigues i canals de distribució de l’Àrea de Màrqueting del Reial Club Deportiu Espanyol. Cal “potenciar el club més enllà de l’esport”, ha assegurat. Aquest projecte pensat pel soci, aficionat o client, està basat en la humilitat, l’esforç i el treball en equip de tots els que composen el club. Per tant, defensa López, els valors que hi ha en totes les àrees, esportives o no, també arriben a la del marxandatge. No obstant, també s’han d’adaptar a la situació econòmica, de manera que ja han posat en marxa productes més barats pel consumidor. Així doncs, comunicar, segons la seva filosofia, és arribar al consumidor d’una manera directa, fàcil i senzilla, convertint-lo en el protagonista del seu missatge.
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!