“El valor social és l?imput més important per aconseguir fidelitzar el client”

La sessió de divendres al matí de la 9a Setmana de la Comunicació a la UdL s’ha centrat en els principis i els valors que es poden transmetre en el món de l’esport i en l’àmbit de la salut a través de la consolidació d’una marca. La taula ha comptat amb les intervencions de Pep Castarlenas, director general del complex esportiu Ekke de Lleida; Xavier Caufapé, gerent de la Fundació Ferreruela Sanfeliu; Carolina López, responsable de Màrqueting de l’RCD Espanyol; i Domingo Ribes, responsable de la sucursal a Lleida de Mussap, en el paper de moderador.

“El valor social és l’imput més important per aconseguir fidelitzar el client”

El director d’Ekke, Pep Castarlenas, ha deixat clar que és bàsic transmetre a través de l’esport uns valors concrets, apostant per un compromís que, a banda de saludable, sigui també social. En el moment que aquest tàndem és satisfactori, els beneficis són mutus, tant per l’empresa com pel client.

En segon terme, Xavier Caufapé, com a gerent de la Fundació Ferreruela, creu que és imprescindible mantenir un tracte pròxim i de qualitat en temes de salut: això, sosté Caufapé, ha donat a la clínica oftalmològica un prestigi important i una gran confiança amb el pacient. Actualment el centre també organitza diverses iniciatives relacionades amb l’art, la premsa escrita, la cultura i l’ajuda humanitària. A més, Caufapé ha destacat que en els temps que corren és positiu adaptar-se i ser més flexible amb el client, per tal facilitar-li i millorar l’oferta de serveis.

La tercera intervenció ha estat la de Carolina López, directora de botigues i canals de distribució de l’Àrea de Màrqueting del Reial Club Deportiu Espanyol. Cal “potenciar el club més enllà de l’esport”, ha assegurat. Aquest projecte pensat pel soci, aficionat o client, està basat en la humilitat, l’esforç i el treball en equip de tots els que composen el club. Per tant, defensa López, els valors que hi ha en totes les àrees, esportives o no, també arriben a la del marxandatge. No obstant, també s’han d’adaptar a la situació econòmica, de manera que ja han posat en marxa productes més barats pel consumidor. Així doncs, comunicar, segons la seva filosofia, és arribar al consumidor d’una manera directa, fàcil i senzilla, convertint-lo en el protagonista del seu missatge.

Afegeix un comentari