Per al proper dijous 31 de març a les vuit de la tarda, el Casal Despertaferro! hem organitzat una xerrada sobre el TTIP amb Josep Manel Busqueta, pastisser, economista, escriptor, membre del col·lectiu Seminari d’Economia Crítica Taifa, i ex-diputat per la CUP al Parlament de Catalunya.
La xerrada “Aturem el TTIP” és un més dels actes del 25è Aniversari del Casal, i pretenem posar de relleu les moltes parts fosques i perjudicials per a la població, del Tractat Transatlàntic de Comerç i Inversió entre la Unió Europea i els EUA, i que en resum preten dotar a les grans fortunes i corporacions de total llibertat per fer el que més els convingui, i fins i tot per legislar sobre els estats.
La xerrada es farà a la Sala d’Actes del Casal i començarà puntual a les 20h. Us animem a totes i tots a assistir-hi, i a aprofitar la presència de JM Busqueta per apendre i aclarir molts dubtes que ara mateix el TTIP planteja a l’esquena de la majoria de la població, que en general no té ni idea del TTIP, i menys de les conseqüències que pot representar.
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!