Orange: Quin desastre de companyia!!

Ja fa dies que no tenim Internet a casa. Havíem contractat l’ADSL amb Wanadoo/UNI2 i fa més de 15 dies que tenim la línia tallada. El perquè? Encara no el sabem. Hem mirat i hem pagat totes les mensualitats. No em rebut cap carta d’aquesta companyia que ara és Orange. Hem intentat contactar i no hem pogut.

CONTINUA

Hem decidit tornar a demanar al servei a Telefònica. Quin desastre! Han perdut un client!! No ens deixen cap marge per decidir.

Ara estarem 20 dies més sense telèfon ni connexió a internet. És el temps que necessita Telefònica per tornar a donar-nos d’alta.

Hem enviat un buro-fax a Orange per donar de baixa el servei que ja fa 15 dies que no ens dona.

No sabem on ni com hem de reclamar.

Els usuaris estem en una clara indefensió.

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *