PELS VOLTANTS DE LA CREU DE CANET 04.01.2009

Per Valentí Tarrés

Tot i que molts corriolers  són a la neu, en som nou per anar a pedalejar… Tot comentant el bon dia que tindran els nostres companys sortim com sempre de la plaça Fivaller. En Marcel ha proposat anar cap a la banda de Canet . Cap allà anem començant pel caminet arran de mar, al costat de la via del tren direcció Caldetes.

Enfilem cap el Remei, Coll del Pollastre per seguidament baixar a Can Gelpí (Arenys de Munt). Un cop baix enfilem cap a la creu de Canet per una pista que coneix en Jordi, i que per ser pista és força…podríem dir agraïda…Ahh! m’he oblidat dir que avui tenim un convidat nou, “l’Alvaru”, Renoi quin fixatge, haig de dir per endavant que  no només va aguantar sino que… bé impressionant. Arribem a la Creu, corriol amunt corriol avall, disfrutant de valent per tot seguit baixar a Sant Iscle a esmorzar. Ho fem al restaurant de davant de la font, entrant al poble per la carretera a mà dreta i ens posen en un reservat de “lujo”.

Algú proposa anar ràpid, així que la majoria decideix demanar truita de ceba, “quant de vent a la flauta!!!” En Pep fa anys i ens convida a begudes i cafès. Per molts anys noi!!! A mig esmorzar ens ha deixat en Rafa i els vuit que quedem enfilem cap a Collsacreu, s’ha de dir que fa sol i la temperatura ha pujat força, el que fa que fem una bona suada. Un cop a dalt reunió per decidir com continuem ja que hi ha vàries propostes. La majoria decidim baixar a Lourdes d’Arenys de Munt per Can Colomer, però l’Enric diu que ja en té prou i que continua cap a la Casa Nova.

El descens, com sempre, fa les delicies de tots plegats i entre rialles i “què guapos”!!! som a baix en un tres i no res.  A Lourdes ens deixa en Manel que se li fa tard, la resta pujem pel corriol del “Merenderu” per arribar al Corral. Seguim direcció Torrentbó, Coll del Pollastre i Remei altre cop, per tornar a Mataró arran de mar. En total surten uns 54 quilòmetres amb un desnivell d’uns 1400 m., segons m’informa en Manel.  A Sant Simó ens acomiadem de l’”Alvaru” que diu que ja començava a estar cansat, renoi “nanu” només faltaria, que per estrenar-te am la colla… Déu n’hi do…

Fins la propera,
Valentí Tarrés

Corriolers: Pep, Marcel, Jordi, “Alvaru”, Adrià, Enric, Manel, Rafa i Valentí.
Fotos: no n’hi ha.

1. en primer lloc felicitar en Valenti per la descripció de la sortida,molt bé.La sortida,que haig de dir,Canet… tot dit. No hi han fotos de la sortida però la que il.lustra la crònica no té preu. La creu,per molts i la creueta pels faltons,per tots un munt de corriols i zona divertida on n’hi hagin.