una entre tants

Bel Zaballa Madrid

Antònia Font, Cortázar i el misteri de l’amor

Deixa un comentari

Em vaig despertar tard i les entrades feia dies que s’havien esgotat. Em vaig enfadar amb mi mateixa però, ves, què volies fer-hi ara ja! Fullejo les cròniques i crítiques del concert dels Antònia Font, ahir, al Liceu, i no els podrien deixar millor. No m’estranya. Alguns diran que “Coser i cantar” és una anada d’olla, però jo trobo que és un disc excel·lent. Només ells podrien fer una cosa així!

[Continua]

Havia de conformar-me a veure el concert a través d’internet, gràcies a ritmes.cat,
que l’oferia en directe. Però el cert és que el so no era gens bo i es
feia incòmode d’escoltar. Així que, finalment, vaig ressignar-me i em
vaig posar el CD per passar les penes…

Avui poso un tema que
Antònia Font no toca en directe (vaja, això crec; si més no, jo no l’he
escoltat mai en un concert). Es tracta de la cançó que tanca el
“Batiskafo Katiuskas” i que és una adaptació d’un fragment de
“62/Modelo para armar”, de Julio Cortázar: Tonto.

Per cert, m’estic llegint el llibre de l’Oliver, “El misteri de l’amor
i és bo-nís-sim!! Aquest home és un geni. Fixa’t que em vaig quedar
enganxada només amb la citació prèvia al començament de la novel·la…
Ja en faré la ressenya, però tot i no portar ni la meitat del llibre
llegit, el recomano sense por a equivocar-me.

http://www.goear.com/files/localplayer.swf

Aquesta entrada s'ha publicat en Cultura el 31 de març de 2008 per Bel Zaballa

  1. Avui, el meu amor m’ha regalat una cançó dels Antònia Font. Deuen estar enllaçats amb canvis de temps i amb sentiments per esclatar, i amb les pluges suggegerents de la nit.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.