Tombant pel Mascançà

El bloc de Miquel Bresolí

Publicat el 3 de gener de 2013

La Quera en fa 18

Encara no té un any i La Quera ja ha fet divuit… publicacions.
El projecte que coordina l’incombustible Ermengol i que empeny Pagès Editors segueix burxant per mantenir un lloc als quioscos i llibreries (sobretot) de Lleida.
Van començar com a setmanari i passat l’estiu ho van deixar en mensual. També el format ha canviat però no el contingut.
Com diuen en la seva carta de presentació demanen que “No deixeu que La Quera sigui l’última oportunitat de la Galàxia Gutenberg a Lleida”.
Si voleu saber de que van, mireu el seu web (on trobareu la portada sencera i altres publicades) i si us animeu, ara que són dies de desitjos, us podeu regalar una subscipció.
ps: Per si la imatge no es veu bé i perquè quedi escrit afegeixo tot el contingut de la targeta de presentació de La Quera. Lo Corc de Ponent. Revista Satírica d’Informació i Opinió.
Queda dit.



Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de En català per baladruga | Deixa un comentari. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent