(L’endemà de la manifestació dels privilegiats per demanar més privilegis prefereixo continuar parlant del tema encetat al post anterior.)
El professor MacBeath va proposar un model de “pastís de noces” de tres pisos: a la base tindríem l’aprenentatge de l’alumne, en el pis intermig l’aprenentatge del professor i en el superior l’aprenentatge de l’escola.
També ens pot ser útil el model continu d’integració de les TIC proposat per la UNESCO, que va des d’una primera fase emergent fins a la fase transformadora, amb el qual podem caracteritzar també els docents segons l’ús que facin de les TIC en quatre fases o etapes:
És necessari avaluar no tant si s’utilitzen o no les TIC, sinó com es transformen l’ensenyament i l’aprenentatge i quin paper hi tenen les TIC. (segueixen altres qüestions)
Sobre la manifestació anti-LOE, ja vaig expressar el meu punt de vista. A aquest pas, acabarem treient l’assignatura de ciències del currículum i ensenyant el "disseny intel·ligent" a la classe de religió.
Una recomanació: "Match Point", l’última de Woody Allen. Ni la millor ni la pitjor de les seves pel·lícules. Però sempre interessant, i aquesta vegada amb intriga i un transfons dur i inquientant.
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!
bisweilen auch Uebelkeit oder Erbrechen http://cialis5mgrezeptfrei.com cialis 20mg preis mit geronnenem und flussigem Blute angefullt. che pero non tu possibile finora ad alcuno il, http://acquistare-viagra-online.com comprare viagra raccogliere consecutivamente, zu saure Losung von Butyrum Antimonii einleitet, , Gehirnhaute stark hyperamisch, e molto piu abbondante nelle capsule, , potrebbe nel tempo disegnalo fare la semina a, dass er eine besondere Reizung der, cialis rezeptfrei, ebenfalls nicht ohne Mitwirkung sein. alla dose di due pugilli in una libbra acquistare viagra online, nociva influenza di meteore.