Platform1 Tecnologia Comercial

Video Blog d' Enric Torreguitart - Consultor de Negocis Online

29 de novembre de 2011
Sense categoria
0 comentaris

Els comerciants intenten treure profit del xat

Palo Alto posada en marxa crea el programa de recompenses per als compradors lleials

Durant anys, les petites empreses han estat curosament buscant la manera de convertir la seva publicitat en línia en vendes. Recentment, la tendència dominant entre els consumidors ha estat “Daily Deal” de llocs web com Groupon i LivingSocial, que ofereixen un flux d’un sol cop de només promocions de preus per atraure els compradors a les botigues. Aquest mes, Groupon èxit va fer el seu debut en l’oferta pública inicial, la venda de $ 700 milions en accions.

No obstant això, altres empresaris, com la seu a Palo Alto PunchTab, aposten per un altre model per ajudar els comerciants aprofitar la Internet. En lloc de buscar nous clients a través d’ofertes, que estan tractant de rampa sobre de la lleialtat dels compradors actuals de la botiga.

“Es tracta d’aconseguir a algú que està gastant $ 20 per gastar $ 30”, va dir Ranjith Kumaran, fundador de PunchTab, “en lloc d’obtenir un munt de nous compradors a entrar i comprar un munt de coses.”

Programes de recompenses no són res de nou, de milles de viatger freqüent a “comprar 10 entrepans, i Porteu dos” cartes. Però un grapat de start-ups, incloent Sant Mateu basat en Chatterfly, CrowdTwist, Badgeville i PunchTab, que s’estan movent en línia del model.

“Tu saps quan vas al seu restaurant favorit i han de peixera petita” d’un dibuix de targetes de visita dels clients, va dir Kumaran. “Estem tractant de prendre això i aplicar-lo en línia. … És realment el secret de reforçar els comportaments que estem veient”.

PunchTab ha creat una aplicació de telèfon mòbil, anomenat PunchTab Local, que premia els consumidors perquè prenguin accions tant online com offline, amb un enfocament en arribar als compradors lleials a través dels mitjans de comunicació social. Els clients poden guanyar punts de Twitter sobre l’empresa, la promoció de Facebook amb un “com”, o per mitjà de compres de la repetició. L’objectiu de l’empresa és ampliar els seus promocions mitjançant el foment dels clients per compartir en línia. La meta per al client és per guanyar una recompensa, com una targeta de regal, descompte o producte.

Per obtenir els compradors en línia en les pròpies botigues, els premis més punts d’aplicació, coneguda com “entrades”, per les accions preses més a prop de la caixa registradora. Clients guanyar 10 entrades si que es registren a la botiga amb locals PunchTab.

L’aplicació és gratuïta per als comerciants a utilitzar, pel que és rendible per a les petites empreses, a diferència de molts dels “diaris acord” llocs, va dir Kumaran, la companyia es traslladarà a la seva nova oficina del Camí al desembre.

Groupon promocions acaben perdent diners per prop d’un terç de les petites empreses que les executen, d’acord amb un estudi recent realitzat per Rice, Professor Associat de la Universitat de Gestió Utpal Dholakia. L’estudi també va trobar que prop del 80 per cent de “cada dia tracte” els usuaris són clients nous, però un nombre significativament menor va passar més enllà del valor de l’acord o retornat a fer una compra a preu complet.

“Molts dels comerciants diuen:” Els nois d’ofertes diàries han estat aquí, i no estem segurs que s’aplica al nostre model ‘”, va dir Kumaran, que també va fundar el lloc del lliurament digital d’arxius, YouSendIt.” Però sempre diem que no estem tractant de crear un nou tipus de comportament en els clients, només volem ampliar el que ja estem fent. “

Per la seva banda, les “ofertes diàries” llocs estan buscant la manera d’incorporar els programes de recompenses en els seus models de negoci per fomentar la lleialtat dels clients. LevelUp, que va posar en marxa aquest any, ofereix una sèrie de regals cada vegada millor des del mateix comerciant en un intent de convertir una sola vegada, cada dia-ofertes-compradors en clients habituals.

“La gent oblida que és un espai jove, incipient que està passant per molts canvis”, va dir Kumaran del seu “diari tracte” competidors. “El nostre objectiu des del principi va ser, l’usuari que es queda amb vostè per molts anys serà el que crea més valor per a vostè.”

Keith Wilson, propietari del bar sala de juntes i un restaurant a San Francisco, ha estat utilitzant PunchTab locals per comercialitzar el seu negoci.

Als seus clients utilitzar l’aplicació per recomanar el restaurant als seus amics a Facebook, guanyar entrades per a si mateixos, va dir.

“Sempre estic tractant d’aconseguir aquests ulls a la meva pàgina web perquè quan la gent surt i estan decidint a on anar, pensen:” Anirem a la sala de juntes, “va dir.” Vols un bona base de clients habituals – d’aquesta manera, sempre hi ha uns pocs seients al bar, i després tota la resta es construeix des d’allà. “

Amb PunchTab, “No és només fer que la gent a l’atzar per rebre ofertes barates”, va dir.

A canvi de la lleialtat dels usuaris PunchTab al seu bar, Wilson està oferint l’oportunitat de guanyar un certificat de regal de $ 20.


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!