FLACA VERS CAN BARROT. CONFESSO: HE FET EL SALT A LA MEVA PARELLA 10.04.2011

Per Pep Famadas

Diumenge tenim l’honor de ser convidats a Can Barrot. Tot i els morros no puc deixar passar l’ocasió de rodar amb la flaca. Com que sé que el Mamalló estarà frisós igual que jo, ens truquem per trobar-nos d’amagatotis a La Batlloria i rodar cap a Sant Sadurní d’Osormort.

Surto a les 7.10, just quan és clar per pedalar sense por. Fins a Llinars no hi ha ni una ànima. Quin plaer pedalar encara que sigui sobre l’asfalt brut i pudent. A les 8.00 sóc a La Batlloria tot i que he quedat a ¼ de nou amb l’Albert. Tiro una mica cap a Hostalric i a uns 3 km me’l trobo amb el cap ajupit pedalant a cor què vols. Patia per què fèia tard. Es veu que en Logístic ha fallat amb la previsió des de Can Barrot fins a La Batlloria.Doncs res, ens trobem, passem per Breda, Arbúcies, Coll de Revell, i esmorzar a Espinelves. Arribo en reserva. Com no podia ser de cap més manera hem pujat força alegres al darrer tram i he buidat el dipòsit. De fet l’havia omplert com qualsevol altra diumenge betetero (un cafè amb llet i llestos) i està clar que no n’hi hagut prou.

Refets anem cap a Sant Sadurní d’Osormort i pugem al Pla de les Arenes. Parem al Sorenells a saludar l’Anton, amic de l’època universitària, però no el trobem. Llàstima per què la sorpresa hagués estat majúscula.

Acabem de rodar pujant a bon ritme fins El Pla de Les Arenes per davallar fins a Sant Hilari. Tenim temps i decidim acabar de voltar per Osor, gaudint del paisatge autènticament guillerenc, enyorant aquells èpics 100 km en BTT d’anys enrere. Relleus durant els darrers quilòmetres abans d’Anglès. Darrera apretada a Sant Martí Sapresa i arribem a Santa Coloma.

Com a colofó final arribem a Can Barrot des del Balneari en un tram sense asfaltar, patint per la – ara ja sí – estimada muntura.

Manel, confesso: m’ha agradat pedalar amb tot un màster. Ara bé, em tindràs al teu costat sempre que vulguis. No t’enfadis!!

Bicicorriolaires: En Formiga i el Mamalló

Distància des d’Argentona segons el Toaster: 127 km.