20 de setembre de 2006

Diari de Veneçuela

20/08/06 (continuació)

El dissabte vam dir al taxi que ens portés a la platja de Quetepe on li vam comprar polseres a una noia molt simpàtica i després el taxi ens va portar al restaurant al que haviem anat amb l’Ivan a fer una bona paella i en acabat a peu cap a l’hotel i a fer la migdiada.

Voliem sortir de festa però ens vam apalancar i vam avisar al taxi massa tard, i vam fer un vodka amb taronja mentre miravem Braveheart. Fent zàping vam veure una roda de premsa dels tupamaros donant suport a la candidatura de Chávez i un d’ells era l’Osvaldo que ens havia rebut el dia que vam anar al barri 23 de Enero.

Avui diumenge ens hem llevat d’hora per esmorzar i el taxi ens ha dut al lloc on s’agafen els catamarans cap a Araya, on hi ha una platja força agradable. Pel camí d’anada i tornada hem tingut molta estona dofins acompanyant-nos i saltant. Ens hem cremat força perquè el sol picava molt fort.

A dos quarts de quatre hem tornat a agafar el catamarà i ens esperava el taxi per anar a l’hotel, on ens hem dutxat i posat cremetes per calmar les cremades. Hem quedat amb el taxista que a les nou ens passaria a buscar per a prendre alguna cosa després de sopar.

22/08/06

El diumenge després de sopar ens vam apalancar una estona i el taxi ens va portar al Retrobar, que no tenia gaire animació, on vam prendre uns cubates.

El dilluns al matí estava tan cremada qeu vaig passar d’anar a la platja de Quetepe amb el Jaume, la Marta i el Marc, vaig aprofitar per connectar-me a Internet i després banyar-me a la piscina amb la Cris per refrescar una mica la pell. Vam fer un gelat i una mena de lacasitos i van arribar la resta amb coses per fer uns bocates a l’habitació per dinar.

A primera hora de la tarda vam anar a casa el Santiago que ens va fer una entrevista en directe amb la Blanca a la taula de so a la ràdio comunitària Guacharaco, del barri Ayacucho de Cumaná. Després vam estar xerrant una estona i en Santiago ens va donar oli de coco per les cremades que va força bé, a veure si aconsegueixo no pelar-me. Baixant vam comprar birres i ampolles de cubates ja fets i vam anar a l’hotel a sopar, i després a la meva habitació a mirar una pel·li i a pribar, "El show de Truman". Vam caure aviat que l’endemà ens havíem de llevar d’hora.

Aquest matí a quarts de vuit ja estavem esmorzant i a dos quarts de deu hem agafat el bus cap a Caracas, amb un fred que pelava i pel·lis a tot volum, quatre de l’Edi Murphy seguides! Hem fet només una parada on hem fet un bikini i hem arribat cap a dos quarts de set, i a l’hora d’agafar el jeep per pujar se’ns han colat de mala manera dues vegades, però finalment hem pogut arribar a Las Casitas. Voliem menjar dones però el venedor no hi era i hem anat al super de la senyora Carmen a fer unes birres i unes patates.

Ara ja som a Ca la Mara fent els diaris respectius mentre el Nené ens fa pollastre negre amb pasta per sopar.

23/08/06

Aquest matí hem baixat a Las Casitas, hem fet una empanada i um jugo al lloc de sempre on hem saludat la senyora Aïda, la veïna de Ca la Mara. Hem agafat un jeep fins la Redoma de la India i un metro de la Paz fins a Ciudad Universitaria on hem fet un volt per la Universitat i hem comprat polseres i música. Després hem anat al centre, on hem vist paradetes i una botiga amb banderes i material interessant, hem quedat que demà hi tornarem per fer unes compres.

Hem anat a dinar al menjador popular de la Plaça Caracas i visitat la biblioteca del Ministeri de Treball que és al mateix edifici. Finalment hem tornat a Ca la Mara, amb la parada de rigor a ca la Carmen, i tal com havíem quedat ha vingut el Francisco amb dos companys que eren de visita i hem parlat del sopar de comiat de dissabte que farem nosaltres, del projecte de la casa de la Carretera Negra i la subvenció i de fer una reunió amb la gent de la Vega divendres vinent.

Hem sopat arepas amb ous remenats i altres coses i actualitzat els diaris. L’Hidrogo ens ha dit de quedar demà per veure la Biblioteca Nacional i el Panteon Nacional al migdia. En principi ara ens posarem a dormir, després de posar una pel·li o potser passem per excés de son.