“O que arde”, la vida rural en flames
El que crema, aquí, és precisament la vida al món rural d’avui en dia, on conviuen la ramaderia tradicional, els nous usos (turisme rural), l’explotació forestal…
El que crema, aquí, és precisament la vida al món rural d’avui en dia, on conviuen la ramaderia tradicional, els nous usos (turisme rural), l’explotació forestal…
A nivell temàtic, no va gaire endins (..) Pur espectacle.
Fitxa de “La perera salvatge”, de Nuri Bilge Ceylan
Fitxa del Lleó d’Or a la Mostra de Venècia 2019, “Joker”, de Todd Phillips
Fitxa del musical ambientat al Leningrad dels anys vuitanta, “Leto”, de Kirill Serebrennikov
Fitxa del film de ciència-ficció “Ad Astra”, de James Gray
Comentari de “La cendra és el blanc més pur”, de Jia Zhang-ke
Fitxa de “La cendra és el blanc més pur”, del mestre Jian Zhang-ke
Fitxa de “Gràcies a Déu”, la ficció que François Ozon assegura que es basa en fets reals, sobre abusos sexuals de menors per part del capellà Bernard Preynat, amb la inacció de la jerarquia personalitzada en el cardenal Barbarin
Fitxa de “Yves Saint Laurent”, l’aproximació biogràfica al famós dissenyador, per l’esbiaix del seu home, Pierre Bergé
Fitxa de “L’home fidel”, de Louis Garrel, premi al Millor Guió a Sant Sebastià 2018
Fitxa de “La Caiguda de l’imperi americà”, cinta de Denys Arcand que tanca la trilogia formada amb “El declivi de l’imperi americà” i “Les invasions bàrbares”
Comentari sobre “Stan & Ollie”, de Jon S. Baird, la cinta crepuscular sobre Oliver Hardy i Stan Laurel