|
Biografia
Ja tinc 45 anys i 6 triennis: penso que ja és hora de dir prou, i de parlar clar. No hi tenim res a perdre. Fins fa poc era cap del Servei de Llengües Modernes de la Universitat de Girona, i des del maig que treballo al Comissionat per a Universitats i Recerca, al Gabinet de Coordinació. Visc a Olot, a la vora del riu, i vaig cada dia a Barcelona. Vaig poder participar activament en les eleccions europees, en la llista de l'Oriol Junqueras, ha estat un gran privilegi i un bon aprenentatge. A Esquerra hi he trobat un munt de complicitats, i hi he fet amics. Això de poder treballar pel país compensa tant... Tinc sort que a casa m'esperen sempre en Lluís i l'Aniol, i em fan costat. Vaig molt cansada, però sento que estic vivint un moment especial, i no me'n vull perdre ni un minut: sé que tot va molt de pressa, i a vegades tinc vertigen, però què hi farem.
Miro d'estar ben informada, però cada dia costa més, per això m'agraden les eines 2.0 perquè permeten organitzar l'allau d'informació i seleccionar allò que realment t'interessa. També t'acosten a molta gent i t'ajuden a fer xarxa.
El meu lema és el de la mare, que als 85 anys encara s'aixeca a les 6 del matí: "Qui més feina té més feina fa", una gran veritat.
|