Correu Blocs | VilaWeb.cat
Informació de l'usuari
verdcel
 
Nom
VerdCel
Població
alcoi-guinardó
Biografia
En Març de 2006 VerdCel presenta el seu treball, fins el moment el més ambiciós, "PaisViatge"(Cambra Records, 2006); un Llibre-disc de 64 pàgines que recull música, poesia, il·lustracions i un còmic que es converteix en el fil conductor del treball. Unes acurades vídeo-projeccions el presenten en directe. En aquest segon disc, els d'Alcoi fan una defensa poètica del territori i els nostres paisatges. PaisViatge es va reeditar al setembre de 2007 amb un format nou i ampliat (un dvd que inclou l'actuació feta al febrer '07 a l'auditori de Barcelona, també queden recollides les videoprojeccions d'aquell directe, el clip del tema bitllets, etc.). VerdCel va realitzar una gira de presentació de PaisViatge per nombrosos racons del nostre territori i també altres indrets de l'estat (amb més de cent vint actuacions); també el seu primer llarg va ser distingit amb diferents guardons: Premi Ovidi Montllor millor disc Cançó d..Autor 2006, 2on. Premi al Cantigas de Mayo 2007- mostra de cançó estatal- i assenyalat per la crítica d'entre els 25 millors discos segons revista enderrock 2006.

2010: PetjAdeS (VerdCel canta Raimon)
PetjAdeS és el primer espectacle (música i projeccions) i CD íntegre de versions de cançons de Raimon. Però és molt més que això. És sobretot un viatge multimèdia per l'obra de Raimon des de la visió de VerdCel, un grup jove que ofereix a tothom aquesta magnífica aproximació a l'univers del cantant de Xàtiva, ara que fa 50 anys de la creació d’Al vent. A més del directe i CD amb 15 composicions de Raimon versionades per aquest grup d'Alcoi, Petjades inclou dos documentals inèdits (Raimon'65 i D'un temps, d'un país) filmats als anys 60 pels prestigiosos directors de cinema Carles Duran i Llorenç Soler, un curtmetratge del mateix grup i un còmic que evoca la descoberta de Raimon des de la mirada d'un xiquet.

Amb una posada en escena acurada, sempre acompanyada de videoprojeccions en directe, es projecta aquest espectacle més enllà de la pròpia interpretació musical de les cançons de PetjAdeS, versions molt especials de clàssics de Raimon.

Discografia i espectacles:
-Maqueta "Bagatge d'una Fusió" (2000).
-Espectacle "La Cordeta s/e" (2002).
-Espectacle "The rest-ing gane's" (2003).
-Espectacle "Des d'hom fins el món - a Ovidi" (2004).
-Ep "On està el Lloc?"(2004, PAE).

-Disc (Llibre-Cd) i espectacle "PaisViatge" 2006 (1a edició).
-Single digital "La Font i l'excursionista" (2006).
-2a edició (Llibre-Cd-Dvd) "PaisViatge" (2007).
-Disc (Llibre-Cd-Dvd) i espectacle "Sàmara" (2008).
-Single digital "Ara" (2009).
-Disc (Còmic-Cd-Dvd) i espectacle "PetjAdeS" (2010 Temps Record)
-Cd digital recopilatori "Raïm de somnis" (2010). Compilació de temes dels treballs anteriors Sàmara i PaisViatge.

VerdCel:
alfOnS Olmo, Daniel Olmo Boronat.
Raul Lorenzo, Ramon Vagué.

Partícips del projecte: Pau Romero (músic i productor), Borja Penalba (músic i productor), Carles Llinares (músic), Pau Miquel Soler (músic i arranjador), Albert Mora (músic i productor). Col·laboradors habituals de VerdCel: Octavi Masià (realitzador), Juli Cantó (actor).

Per ampliar informació sobre treballs, espectacles, actuacions i col·laboracions de VerdCel, entreu al web: www.verdcel.com // www.myspace.com/verdcel
Anar al bloc de l'usuari

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

Arxiu

« Febrer 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829    
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats