M'agrada recordar sempre que tinc ocasió de fer-ho que sóc del Grau de Gandia, comarca de la Safor, al País Valencià, on hi tinc família i bons amics.
Actualment, visc a Barcelona on treballe com a periodista. Estic especialitzat en comunicació corporativa, creació i gestió de continguts editorials, projectes web i xarxes socials a Internet.
En els últims anys, he dirigit un dels gabinets de premsa de la Generalitat de Catalunya. Abans, vaig dirigir durant cinc anys l’àrea de comunicació i publicacions del Col·legi d’Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona (CETIB), també he treballat com a responsable de publicitat, promocions i distribució del setmanari 'El Temps', he coordinat l’oficina d’Acció Cultural del País Valencià a Barcelona, i he portat l’edició local de VilaWeb Gandia.
Actualment treballe com assessor de comunicació per a empreses, entitats i professionals des d'Argus.net, empresa especialitzada en el programari lliure i l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació i la realització de projectes en xarxa.
Si vols contactar o saber més coses sobre mi també em trobaràs a:
Francesc Vila Femenia | Crea el teu distintiu