Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

17 de desembre de 2018
0 comentaris

Watch de Facebook

Watch de Facebook: La publicitat en vídeos augmenta en popularitat

Amb el passar dels anys hem vist com les xarxes socials li han obert les portes al vídeo, i de la mateixa manera han anat elaborat innombrables eines que li han facilitat la vida als usuaris a l’hora de compartir els mateix, i moltes de les seves estratègies de creixement s’han centrat en aquest punt.

Cadascuna de les xarxes socials ha tractat d’innovar en tot això del vídeo, en aquest sentit sorgeix el que se li denomina com watch de Facebook que ha estat l’últim moviment en el mercat del vídeo per part de les xarxes socials. Aquest és un servei de vídeo sota demanda operat per Facebook, amb el qual aquesta xarxa social busca monetitzar els vídeos a través de les pauses publicitàries intermèdies.

Sorgeix el 9 d’agost de l’2017 i des de llavors ha portat ja uns quants mesos operativa als Estats Units. Però això no és tot, ja que ara la plataforma arribarà a tot arreu i Facebook l’està llançant globalment i, està obrint als editors de continguts internacionals la possibilitat de monetitzar els seus continguts a través del vídeo.

S’ha decidit llançar Watch de Facebook de forma global

Si Facebook està llançant de forma global la plataforma és per una raó clara, i els diners i els ingressos tenen molt a veure en això. Watch de Facebook és una aposta d’aquesta xarxa social no només pel vídeo, sinó també per la publicitat vinculada a aquest, ja que com més vídeos hagi disponibles, més anuncis es podran llançar amb ells. I d’aquesta manera ha anat obrint a les pàgines la possibilitat de monetitzar aquests continguts. La qual cosa de la mateixa manera resulta molt positiu per a Facebook, ja que es portarà el 45% dels ingressos publicitaris que generi el vídeo.

Els ingressos publicitaris que els vídeos poden generar, és el principal interès de les xarxes socials d’apostar per ells. Els internautes han anat buscant cada vegada més continguts en vídeo i s’han posicionat cada vegada més a favor d’aquest tipus de continguts, el que ha portat al fet que el vídeo protagonitzi més hores d’atenció dels usuaris.

I per aquesta raó les marques i les empreses estan més que interessades a emprar-los per arribar fins a ells usant-los com a plataforma. Watch de Facebook, està sent posicionada com un entorn segur per a les marques oferint segmentació d’audiències avançada.

Experts en marketing digital en  agencia seo barcelona.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!