<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0">
    <channel>
        <title>Comentaris - CARRASCLA</title>
        <description></description>
        <link>http://blocs.mesvilaweb.com/bloc/view/id</link>
        <lastBuildDate>Thu, 30 Jul 2009 11:44:47 +0100</lastBuildDate>
        <generator>FeedCreator 1.7.2</generator>
        <item>
            <title>Xerrada i exposició a Reus sobre el centenari de l'estelada</title>
            <link>http://blocs.mesvilaweb.com/node/view/id/84856#150434</link>
            <description><![CDATA[Xerrada i exposici&oacute; a Reus sobre els 100 anys d'estelada<br />&Ograve;mnium Baix Camp organitza el divendres 19 de setembre a dos quarts de vuit del vespre al Centre de Lectura de Reus una confer&egrave;ncia sobre la hist&ograve;ria de la senyera estelada a c&agrave;rrec d'Oriol Falguera, membre de la Comissi&oacute; 100 Anys d'Estelada, i de l'historiador local Pere Anguera, el qual ha prologat la darrera edici&oacute; del conegut llibre "Origen de la bandera independentista" de Joan Crexell.<br />La xerrada servir&agrave; per inaugurar una exposici&oacute; conmemorativa del centenari de la bandera, que es podr&agrave; visitar al mateix Centre de Lectura (c/ Major, 15 de Reus) del 19 de setembre al dissabte 4 d'octubre.<br />Els actes els organitza &Ograve;mnium Baix Camp en col&middot;laboraci&oacute; amb la Comissi&oacute; 100 Anys d'Estelada i el Centre de Lectura.<br />M&eacute;s informaci&oacute;: <a href="http://www.baixcamp.omnium.cat">www.baixcamp.omnium.cat</a><br /><a href="mailto:omnium@tinet.cat">omnium@tinet.cat</a><br /><a href="http://www.new.facebook.com/event.php?eid=35040749965">http://www.new.facebook.com/event.php?eid=35040749965</a>]]></description>
            <author> ()</author>
            <pubDate>Tue, 16 Sep 2008 17:41:37 +0100</pubDate>
        </item>
        <item>
            <title>HOla,</title>
            <link>http://blocs.mesvilaweb.com/node/view/id/84856#130652</link>
            <description><![CDATA[<span lang="CA">Aprofito aquest comentari per anunciar-te que,
amb una colla de blocaires que compartim la simpatia per ERC per&ograve; que discrepem
de la l&iacute;nia que la direcci&oacute; actual ha impr&egrave;s en el partit, hem creat el portal
de blocs &lt;a href="http://blocsambestrella.cat"&gt; Blocs amb
Estrella&lt;/a&gt; amb l&rsquo;objectiu de donar suport a la renovaci&oacute; d&rsquo;Esquerra
Republicana de Catalunya, un canvi que entenem que nom&eacute;s pot arribar de la m&agrave;
de<o:p></o:p></span>
<p class="MsoNormal"><span lang="CA">Joan Carretero i Rut Carandell.<o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span lang="CA"><o:p>&nbsp;</o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span lang="CA">Vist que els mals de la situaci&oacute; actual que
pateix Catalunya provenen en bona part de les decisions de Carod i Puigcerc&oacute;s, crec
que hem de comen&ccedil;ar per aqu&iacute;. M'agradaria que hi fessis una visita i que t'hi
adhereixis si t'engresca la idea. Seria bo que et pengessis el b&agrave;ner i si fas
un article sobre el tema te'l publicarem al portal.<o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span lang="CA"><o:p>&nbsp;</o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span lang="CA">Gr&agrave;cies.</span></p>]]></description>
            <author>blocsambestrella@gmail.com (Blocs amb estrella)</author>
            <pubDate>Sat, 10 May 2008 20:32:23 +0100</pubDate>
        </item>
        <item>
            <title>apaña</title>
            <link>http://blocs.mesvilaweb.com/node/view/id/66784#94872</link>
            <description><![CDATA[apaña una, apaña grande, apaña facha !!!!]]></description>
            <author>neonblues@mixmail.com (Té la mà Maria)</author>
            <pubDate>Sat, 13 Oct 2007 23:28:03 +0100</pubDate>
        </item>
        <item>
            <title>11 setembre</title>
            <link>http://blocs.mesvilaweb.com/node/view/id/63020#92455</link>
            <description><![CDATA[hi ha molta gent interesada a canviar el dia de la diada nacional pel del 24 de juny sant Joan

salutacions des de Reus]]></description>
            <author>neonblues@mixmail.com (Té la mà Maria)</author>
            <pubDate>Thu, 27 Sep 2007 12:09:14 +0100</pubDate>
        </item>
        <item>
            <title>en cristiano, plissss!</title>
            <link>http://blocs.mesvilaweb.com/node/view/id/61053#88340</link>
            <description><![CDATA[
Ja se sap Ramon. La gent que no parla espanyol, només ho fa per molestar. I mira que hi ha gent, al món!]]></description>
            <author> (Joan Arnés)</author>
            <pubDate>Thu, 30 Aug 2007 20:13:32 +0100</pubDate>
        </item>
        <item>
            <title>espanyols</title>
            <link>http://blocs.mesvilaweb.com/node/view/id/61053#88277</link>
            <description><![CDATA[Si el timbaler del Bruc s'hagués tocat el collons enlloc del timbal, ara seriem francesos, del sud però francesos. salutacions]]></description>
            <author>neonblues@mixmail.com (Té la mà Maria)</author>
            <pubDate>Thu, 30 Aug 2007 13:14:36 +0100</pubDate>
        </item>
        <item>
            <title>N'hi ha cap altra?</title>
            <link>http://blocs.mesvilaweb.com/node/view/id/61053#87213</link>
            <description><![CDATA[L' única solució és la independència: llibertat i bon veinatge.]]></description>
            <author> (Pere)</author>
            <pubDate>Thu, 23 Aug 2007 22:18:30 +0100</pubDate>
        </item>
        <item>
            <title>D'acord amb tu</title>
            <link>http://blocs.mesvilaweb.com/node/view/id/53408#77252</link>
            <description><![CDATA[Perejoan Carrascla: Estic totalment d'acord amb tu. 
...i és que no n'aprendrem mai, collons!]]></description>
            <author> (Joan Arnés)</author>
            <pubDate>Fri, 08 Jun 2007 01:40:56 +0100</pubDate>
        </item>
        <item>
            <title>...</title>
            <link>http://blocs.mesvilaweb.com/node/view/id/53408#77246</link>
            <description><![CDATA[<span lang="CA" style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: "Times New Roman"; mso-fareast-font-family: "Times New Roman"; mso-ansi-language: CA; mso-fareast-language: ES; mso-bidi-language: AR-SA">Els dirigents d'Esquerra s'ho haurien de fer mirar. No se m'acut cap partit que de manera tan continuada -i parlo d'abans de l'època de Colom (no del descobridor)- hagi tingut tants predadors i tantes víctimes entre els de la pròpia espècie i hagi actuat de forma tan barroera i pública en la seva carnisseria interna. I aquesta sensació de desorganització, d'acció reacció... i demà ja en parlarem... I mira que em sap greu dir això. I afegeixo que convergència me la bufa.</span>]]></description>
            <author> (pere)</author>
            <pubDate>Fri, 08 Jun 2007 00:44:54 +0100</pubDate>
        </item>
        <item>
            <title>-</title>
            <link>http://blocs.mesvilaweb.com/node/view/id/53408#77211</link>
            <description><![CDATA[<p>Els dirigents d'Esquerra s'ho haurien de fer mirar. No se m'acut cap partit que de manera tan continuada -i parlo d'abans de l'època de Colom (no del descobridor)- hagi tingut tants predadors i tantes víctimes entre els de de la pròpia espècie i hagi actuat de forma tan barroera i pública en la seva carnisseria interna. I aquesta sensació de desorganització, d'acció reacció i demà ja en parlarem... I mira que em sap greu dir això.</p>]]></description>
            <author>salla@menta.net (pere)</author>
            <pubDate>Thu, 07 Jun 2007 21:24:24 +0100</pubDate>
        </item>
        <item>
            <title>la història</title>
            <link>http://blocs.mesvilaweb.com/node/view/id/53408#77119</link>
            <description><![CDATA[<span lang="CA" style="font-size: 9pt; font-family: Verdana;">Els llibres d’història expliquen i explicaran
moltes coses, però, qui escriu la història? A mi la història sempre m’ha atret,
entre altres coses per saber on som i d’on venim. I tots tenim una història i
un passat, CiU també. Perquè el que es coneix com a pujolisme no va néixer amb
Pujol. Si no, en quin lloc eteri es va evaporar la Lliga (regionalista!). I la
història ens explica qui eren els uns i els altres i, sobretot, què feien, com
es comportaven, on era l’<b>entreguisme </b>a Espanya. Llegim les cròniques de
Rovira i Virgili d’ara fa cent anys i ens semblarà llegir l’actualitat. Després
va venir el que va venir: el clericalisme, l’anticlericalisme, la República,
una guerra fratricida, una llarguíssima repressió... I amb una pseudodemocràcia
van tornar les dretes i les esquerres, enfrontades de nou, amb diferents
maneres de veure el món. Clar que un espavilat (el virrei catalanet) va dir que
això ja ho teníem superat, que calia construir un pal de paller (per remenar
les cireres?) i alguns s’ho van creure. Ho sento, estic molt lluny de tot això.</span>
]]></description>
            <author> ()</author>
            <pubDate>Thu, 07 Jun 2007 13:45:23 +0100</pubDate>
        </item>
        <item>
            <title>?</title>
            <link>http://blocs.mesvilaweb.com/node/view/id/53408#77118</link>
            <description><![CDATA[Home, jo particularment no em sento pas germà de CiU. El dia que haguem de votar per l'autodeterminció podrem anar plegats (sinó malament rai), però pr mi CiU és un partit de dretes, i jo em sento d'esquerres. Per tant, jo no veig enlloc el caïm i l'abel. És ben cert que amb algun sector de convergència —més en la línia socialdemòcrata— prodríem tenir pnts de contacte, ara bé Unió, està a les antípodes en molts aspectes socials i fins i tot de país. Per tant la guerra fraticida, per enlloc.]]></description>
            <author> (Dimoni banyut)</author>
            <pubDate>Thu, 07 Jun 2007 13:39:55 +0100</pubDate>
        </item>
        <item>
            <title>CAÏM I ABEL</title>
            <link>http://blocs.mesvilaweb.com/node/view/id/53408#77079</link>
            <description><![CDATA[Suposo que algun dia els llibres d'història hauran d'explicar aquesta fosca etapa del postpujolisme; hauran d'explicar les claus de la <a href="/node/view/id/53229"><font color="#996699">guerra civil</font></a> entre CiU i ERC, els motius ocults d'aquest seguidisme botifler d'ERC el qual atorga al PSC tot el poder possible mentre la Catalunya <em>amontillada</em> <a href="/node/view/id/53352"><font color="#996699">s'espanyolitza cada cop més</font></a>. Moltes coses hauran de ser explicades. Alguns parlen de <em><a href="http://www.carlespuigdemont.cat/2007/06/el-convergenticidi.html"><font color="#996699">convergenticidi</font></a></em>. A mi només se m'acut remembrar la bíblica paràbola de <a href="http://ca.wikipedia.org/wiki/CaÃ¯m"><font color="#996699">Caïm i Abel</font></a>. El pastor de cabres acaba occint el pagès. <a href="http://www.geocities.com/jupagg/poeantoniomedizbolio.html"><font color="#996699">Manelic</font></a> baixa de la muntanya... La gelosia, l'enveja, el ressentiment precipiten el fratricidi: &quot;<a href="http://www.tvcatalunya.com/llibresivida/llibre11.htm"><font color="#996699">He mort Pujol, he mort Pujol...</font></a>&quot; voldrien cridar tots els manelics. Que no es facin il·lusions, perquè se'ls girarà la feina, que l'ombra de <a href="http://www.jordipujol.cat/"><font color="#5588aa">Pujol</font></a> és ampla i allargada, que això d'aliar-se amb l'enemic (o amb el mateix diable) sempre porta males conseqüències. Jo encara guardo molta esperança: tard o d'hora, les coses <a href="http://gil.badall.net/?p=127"><font color="#996699">cauen</font></a> pel seu pes. ]]></description>
            <author>tonibanez@hotmail.com (Toni Ibàñez)</author>
            <pubDate>Thu, 07 Jun 2007 11:20:59 +0100</pubDate>
        </item>
        <item>
            <title>...potser perque hem fet tard a demanar-ho?</title>
            <link>http://blocs.mesvilaweb.com/node/view/id/52265#76436</link>
            <description><![CDATA[<p>Doncs si hem perdut regidors a causa del desgast per una obra de govern tripartit, crec que tenim el deure moral de demanar aquest any d'alcaldia... I si la negociació va malament, doncs directament a l'oposició. El moment correcte, però, hauria estat en la passada legislatura.</p><p>No podem regalar més balons d'oxigen a una maquinària socialista que se'ns està menjant a tots per a que ells puguin estar en la linia de flotació... Si volen comptar amb nosaltres, hem d'exigir... El problema és que ara a tots els mitjans ens estan tornant a deixant com draps bruts a la gent d'Esquerra, amb el tema de les negociacions de les diputacions, consells comarcals,...</p><p>Sembla que només volen jugar a fer cagar el tió amb Esquerra... Què hem de fer per a solucionar aquesta situació? Ho sento, però ara mateix no tinc idees... Fan llenya de tot el que poden que faci olor a Esquerra...</p>]]></description>
            <author>vpa@tinet.org (Catarrà)</author>
            <pubDate>Sun, 03 Jun 2007 18:38:16 +0100</pubDate>
        </item>
        <item>
            <title>Totalment d'acord Carrascla</title>
            <link>http://blocs.mesvilaweb.com/node/view/id/52845#76328</link>
            <description><![CDATA[Com sempre, l'encertes de ple. Endavant i força. Lo Consueta de Reus. ]]></description>
            <author> ()</author>
            <pubDate>Sat, 02 Jun 2007 19:14:51 +0100</pubDate>
        </item>
    </channel>
</rss>

