Ryanair
és la reina indiscutible de les companyies aèries de baix cost.
Després de la seua irrupció en el mercat, moltes empreses públiques
d’aviació van haver de replantejar-se les seues estratègies
comercials: Iberia fins i tot va traure’s de la mànega Clickair
(ara fusionada amb Vueling), una filial que proporcionava els
mateixos serveis que la seua germana gran, però amb tarifes
raonables.
No sé
si us en recordeu, però fa un parell d’anys el cantautor alguerés
Claudio Gabriel Sanna, en una de les seues cançons, va pujar l’empresa irlandesa als altars, agraint-li la tasca d’haver posat en
el mapa la seua ciutat i haver-la enllaçat amb la resta del domini
lingüístic, amb els beneficis turístics i patrimonials que això
suposa.
Però
no us equivoqueu, aquest article no serà en absolut ni una lloança
acèrrima ni una oda gloriosa a Ryanair: no em sembla l’exemple
d’empresa modèlica de transports, ni molt menys. Aquells que voleu
habitualment amb ells sabeu perquè ho dic, segurament haureu patit
les seues mangarrufes i manies en la vostra pròpia pell.
SI VOLEU LLEGIR LA RESTA DE L’ARTICLE… http://www.linformatiu.com/nc/opinio/detalle/articulo/santa-ryanair
Article publicat al diari digital L’Informatiu (9 de desembre de 2010)
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!