Correu Blocs | VilaWeb.cat
MUSICA I CANÇONS
paisosoccitans | MUSICA I CANÇONS | diumenge, 15 de gener de 2012 | 20:33h
paisosoccitans | MUSICA I CANÇONS | dimarts, 12 d'abril de 2011 | 02:29h


paisosoccitans | MUSICA I CANÇONS | divendres, 1 d'abril de 2011 | 17:07h
Hem rebut aquesta nota:

Pel primièr còp a Carcassona, un film "tot public"  es presentat en version lenga occitana (jos-titolat en francés).

S'agís de "LO CABARET D’EN FÀCIA " (Le bistro du coin) que Fasètz la Lenga en Cabardés  a demandat de programar en sesilha especiala. Se debanarà aqueste dissabte 2 d’abril  dins una sala de Cap Cinéma especialament reservada per aquesta projeccion (sala 6, amb 126 plaças).

Per mostrar un còp de mai lo vam de nòstra lenga e de nòstra cultura, per         encoratjar l’iniciativa del realizador,
NOS CAL EMPLENAR LA SALA.

Venètz prene part a aquesta animacion de "Fasètz la Lenga en Cabardés" que, amb lo sosten de l'IEO-Aude, del Cercle Occitan del país de Carcassona, dels Amis du Cinoch e de Cap Cinéma deu èsser una capitada.

per "Fasètz la Lenga en Cabardés"
Andriu Denat
President

Al programa:
- de 16h a 18h30 a VENTENAC-de-CABARDÉS (anciana destillariá), corts metratges « per totes » e manja-dreit.
- 20h al CAP CINEMA de Carcassona (sala 6) projeccion del film doblat en occitan (jos-titolat en francéss) « Lo Cabaret d'en fàcia » (Le Bistro du coin) amb la participacion del cantaire Joanda qu’a prestat sa votz a l'actor Fred Testot e que poirà respondre a las vòstras questions.



Arxius: LO CABARET D'EN FÀCIA - CARTELL DE LA PEL·LICULA
paisosoccitans | MUSICA I CANÇONS | diumenge, 9 de gener de 2011 | 12:34h






VEIEU LES REFERÈNCIES DE NADAU A VILAWEB.











VILAWEB.CAT
http://www.vilaweb.cat/noticia/preview/3826823

VILAWEB.TV
1.-Reportatge del concert fet a Ferrals de les Corberes,el dissabte 20 de novembre de l' any 2010,hi parlen Miquèu Maffrand,cantant de Nadau;Gerard Bartés, batlle de Ferrals;Joan Valada,veterà lluitador vinyataire i els assistents al concert Ania Renat i Joan
http://www.vilaweb.tv/?video=6512


2.-Entrevista en profunditat  feta expres per Vilaweb,el mateix 20 de novembre per l' equip que es va desplaçar expressament a Ferrals per fer el reportatge del  concert a l' Airol de Cultura de la Comunitat de Comunes de Lesinhan,d' on en fa part el vilatge de Farrals.
http://www.vilaweb.tv/?video=6513

paisosoccitans | MUSICA I CANÇONS | divendres, 19 de novembre de 2010 | 08:51h

El Grup Nadau actua demà dissabte 20 de novembre al vespre a Ferrals de les Corberes a l'Aude aprop de Lessinhan,no hi ha entrades, tot venut des de fa 1 més.
L' històric grup de la Gascunya, amb una trajectòria sólida, de ferro, des d' el 1973, té un calendari d' actuacions atapaït a més no poguer fins  la tardor de l' any que vé com a mínim,la seva implantació és a per tot d' Occitània on han actuat i actuen continuament arreu de les viles i vilatges,sense oblidar les dues actuacions històriques a  l'Olimpia de Paris  i la no gensmenys antològica del Zenit de Pau (Béarn).

A veure si algún que hi hagi pogut anar ens en pot fer cinc cèntims dilluns.
Veieu: 
www.nadau.com


ací altres vidèus de Vilaweb sobre Occitània:
http://www.vilaweb.tv/?video=5848
http://www.vilaweb.tv/?video=5708

Foto: El cantant de Nadau Miquèu Maffrand el 2007, descansant entre concert i concert. 
paisosoccitans | MUSICA I CANÇONS | dilluns, 17 d'agost de 2009 | 23:15h
APRÈS OC-CATHARES À CARCASSONNE
* Es acabat : mai de 26 000 espectators per un espectacle que pertoquèt per sa qualitat artistica, son contengut e lo vam.
* Grand moment : Tot lo public dreit per cantar lo Se Canta lo dissabte 15 d’agost coma un omenatge a Trencavèl, empresonat 800 ans en rè.
* I arriban pas : " Un spectacle pour fêter les 800 ans de la Croisade des Albigeois " (La Dépêche, 16/08). Trista fèsta…
* De legir :
http://almouni.blogzoom.fr/454595/Christian-Sales-porte-chanson-d-un-catharisme-vrai/
http://almouni.blogzoom.fr/454731/concert-d-Oc-magique/
http://almouni.blogzoom.fr/454731/concert-d-Oc-magique/
paisosoccitans | MUSICA I CANÇONS | dissabte, 27 de juny de 2009 | 10:49h
paisosoccitans | MUSICA I CANÇONS | dimecres, 3 de desembre de 2008 | 00:40h
 
paisosoccitans | MUSICA I CANÇONS | divendres, 7 de novembre de 2008 | 01:45h

Copseu l' imne occità amb la seva lletra,tingueu en compte algunes i coses i endavant:

aucelon=aucell=ocell                                                                    ieu=jo

                                                empachan=no deixen/impedeixen
nautas=altes

                               plan=ben/ planvenguts=benvinguts

"a" al final de paraula sona "o",si és monosil.lab no
"o" no accentada sona "u"

LH=LL

nh=ny

paisosoccitans | MUSICA I CANÇONS | divendres, 10 d'octubre de 2008 | 11:29h

WWW.LEMOUSTIER.COM  , ÉS UN LLOC D' INTERNET ON PODEU CIRCULAR,VEURE I COMPRAR ,SI US CAL, LLIBRES I DISCS DE LA CULTURA OCCITANA,AMB FRANCÉS I AMB OCCITÀ.

ENCARA QUE NO HAGUEU DE COMPRAR RES VAL LA PENA VEURE L' ESTOL DE MÚSICA I LITERATURA QUE S' HI DONA I TREURE EL NAS A LA PAGINA DE POESIA. 

paisosoccitans | MUSICA I CANÇONS | dissabte, 13 de setembre de 2008 | 00:14h

Joanda,pronuncieu Juandó,es l' autor,intérpret i compositor de Bésiers que dona una nova empenta a la cançó occitana,escolteu-lo cantant i com explica que sota el cel de Larzac va decidir que si mai feia una feina creativa la faria en llenga d'oc.
www.tousenlive.com/joanda

www.tousenlive.com/joanda/videos

 

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

Arxiu

« Febrer 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829    
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats