Veieu la referància directament, a l' estiu,fa més de trenta anys que s' hi fa, a Vilanòva de l'Òlt i a l' Hivern a Foish:
http://www.eoe-oc.org/
http://www.eoe-oc.org/
Païses Occitans
|
|
ASSOCIACIONS Veieu la referància directament, a l' estiu,fa més de trenta anys que s' hi fa, a Vilanòva de l'Òlt i a l' Hivern a Foish: http://www.eoe-oc.org/ L' Arxiu Occità de l'Universtat Autònoma de Barcelona una bona eina per coneixer una mica més les Terres d' Òc, heu-lo ací: http://seneca.uab.es/aoc/index.htm l' ESPAI OCCITÀ DELS ALPS es una web soportada per una associació cultural occitana i es una mostra mes de la vitalitat de la cultura i de la llenga occitanes, aquesta vegada lluny de la plana de la Gascunya, a Gap,als Alps.
Gardarem la Terra és una associació en base a la llei 1901 de la Republica Veïna,sense anin de lucre i reconeguda oficialment al B.O.
Això és el CAOC, Cercle d' Agermanament Occitano-Català, heus ací llur pagina web: www.caoc.cat Visiteu-la i gaudiu-ne |
Accés de l'autorCategories
Els meus enllaçosBLOCS OCCITANS
ESPORTS OCCITANS
LENGA D' OC
REVIRADOR / TRADUCTOR
VERBS.CONJUGACIONS
Últims 40 canvis
Notícies VilaWeb
|
|
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats
|