VilaWeb.cat
carme | dijous, 10 de juliol de 2008 | 14:15h

Perquè la moció és en contra de la persona i no s'ho mereix.

Perquè la moció és en contra de tot allò que fa del Barça més que un club i no ens ho podem permetre.

I perquè ha tirat endavant només perquè no hem guanyat res i la gent emprenyada pot tornar-se estúpidament destructiva.



Comentaris: 15
  • no hi ha dret
    ramon| Adreça electrònica | diumenge, 13 de juliol de 2008 | 11:32h

    Hola!


    Em dol molt, la molta mala llet i la molta mala bava que
    hi ha al darrera d'aquesta moció. Aquesta gent no estima ni el país ni el Barça.
    Crec que tampoc s'estimen ni a ells mateixos. Diria que són titelles o homes de
    palla de quelcom més gran i més desestructurant que hi al darrere de tot aquest
    muntatge. Genteta amb molta bilis acumulada i m'indignen. Com també em pot
    arribar a repugnar l'executiu agressiu que n'està fent campanya electoral i em
    fa angúnia, una vegada més, l'actitud del Conde de Godó, un personatge
    malaltís amb tot el que pot aportar catalanitat a la societat catalana i que no
    dubta a portar tot el seu Bruch mediàtic en contra del país i a fer-ne
    ús partidista. Ho va fer en època de la República, ho va fer amb el tripartit,
    amb Esquerra i ara li toca al Barça més catalanista des de l'etapa d'en Montal.
    Crec que en fa ús manipulador i partidista en contra d'una directiva que ho ha
    fet força més bé que les dues anteriors i, no sé perquè, el seu diari esportiu
    no en feia tanta mala sang com n'està fent ara. Tot plegat em fa pensar que en
    Núñez i en Gaspar deuen ser més de la seva corda i que es deuen sentir
    enlluernats per un aristòcrata, cosa, que, potser amb en Laporta no li deu
    caldre. No ho sé, són suposicions meves.


    Saps que no sóc Laportista i que m'encanta la discreció
    de'n Bassat quan ha parlat. Tots sabem que en Laporta aquests dos darrers anys
    ho fa fet molt i molt malament. Tampoc ho van pas fer millor els dos altres
    presidents i crec que ara no és el moment de tirar els trastos per la finestra i
    començar a treure espectres del passat més immediat tornant a aquella mena
    d'espanyolisme i de catalanisme barretinaire que havíem tingut fins llavors. La
    moció crec que va destinada, en molta mesura, a tornar a ressucitar espectres
    del passat i enterrar qualsevol espurna de catalanitat moderna i potent i amb
    projecció de futur.


    En Laporta, no se li pot negar, és catalanista a la seva
    manera i crec que s'estima el país. Penso que deu ser una mena de rara
    avis
    en el seu entorn social. La gran virtud d'en Laporta és aquesta però
    també és el seu gran pecat. A Catalunya dir Visca Catalunya Lliure és
    un pecat mortal. Aquest és un d'aquells pecats mortals que te'n vas a l'infern
    de cop i sense passar pel purgatori. En Nuñez, en Gaspar, el Conde, en
    Rouco, l'Aznar ... tenen clar que Déu nostre Senyor els acollirà en la seva
    inmensa Glòria Celestial. Per la Corona Borbònica ser català no afecto
    sembla ser quelcom molt greu. Crec que estic dient la  veritat peti qui peti i
    s'emprenyi qui s'emprenyi i cada vegada veig més que aquesta moció ha estat
    promoguda per l'espanyolisme més ranci dels anteriors presidents a l'ombra i pel
    Conde de sempre i, no cal que ens oblidem dels taurons sense ideologia
    amb una única pàtria; la pàtria dels calés fàcils vinguin d'on vinguin ... que
    tot plegat els serveixi de plataforma per assolir els seus objectius sense mirar
    pel bé del país, de la gent ni del Barça. Oi, estimat Sandro? (També té
    nassos fer-se dir així. Bé, tot va lligat. El nom o la manera d'anomenar-se ho
    diu molt d'una persona).


    A revure.


    Visca el Barça i Visca la
    Pàtria.


    Ramon.

  • Totalment d'acord
    JosepArnau | dijous, 10 de juliol de 2008 | 17:30h
    Totalment d'acord!

    Fa temps que en vinc parlant al bloc. MOOOLT de joc brut, un atac brutal contra el Barça i Catalunya. Fixeu-vos qui son els que han donat suport a tot aixo. L'únic que hi ha sortit perdent és el Barça, degut als pocavergonyos de l'entorn.

    Endavant amb en Laporta!
    • :)
      carme | dijous, 10 de juliol de 2008 | 17:42h
      Gràcies pel teu comentari des d'Irlanda. Quin bloc més maco que tens!

      Ningú no diu que el que ha muntat tot aquest desgavell i
      desestabilització és aquest tal Giralt que fa cara de tot menys de res
      de bo, oi?
      Visca el Barça!
      *Carme
  • Li ha mucat el toro
    L'HIDROAVIÓ APAGAFOCS | dijous, 10 de juliol de 2008 | 16:01h
    És una altra víctima del bou de la propaganda d'Osborne
  • Jo, també, amb Laporta
    Laura Roig | dijous, 10 de juliol de 2008 | 15:54h
    Jo estic d'acord amb tu. Em sorprén l'agresivitat d'aqusts comentaris. En Laporta s'ha equivocat amb algunes coses. Es veritat que el seu principal error és la prepotència, però d'aqui a dir que no ha fet res.. Ningú ha fet tant com ell en un termini de temps tant curt. Tampoc ningu ha tingut una ofensiva tant clara pel sol fet de portar el catalanisme a la normalitat. 
    Qué podia ser millor, evidentment que si, però els que són tan viscerals i negatius haurien de vigilar . No sigui que d'aqui a dos dies tinguin el nunyisme ficat a dins una altra vegada. Només cla mirar la pressió dels mitjans. Es brutal. 
    • :)
      carme | dijous, 10 de juliol de 2008 | 16:46h
      Gràcies Laura!
      Hi ha, desgraciadament, molt personatge amargat pel qual adonar-se que un altre fa les coses bé i a més és guapo és impossible.
      *Carme
  • d'acord
    emigdi | dijous, 10 de juliol de 2008 | 15:46h
    és una moció contra la catalanitat, jo ja n'he parlat a bastament al bloc
    • :)
      carme | dijous, 10 de juliol de 2008 | 16:43h
      Jo, com tu valoro la gestió i els ideals d'en Laporta i penso que és una persona de gran vàlua per presidir aquest club que sobrepassa l'àmbit esportiu. Quan siguem independents tindrem la nostra selecció que prendrà el relleu del Barça però de moment és tot el que tenim, oi?
      Visca el Barça!
      *Carme
  • Estic d'acord amb tu
    josepselva | dijous, 10 de juliol de 2008 | 15:25h
    Jo ho he excplicat al meu bloc, però quan encara no es sabia que "els tapts" fossin una part de la propia junta directiva. Ho segueixo amb interès, perquè no és una qüstió de futbol ni de socis descerebrats emprenyats, va molt més enllà.
    • :)
      carme | dijous, 10 de juliol de 2008 | 16:34h
      T'he llegit. Interessantísim el teu bloc. Desitjo que en Laporta remunti, crec que té força per fer-ho.
      Gràcies!
  • Jo, no.
    Jordi Girona | dijous, 10 de juliol de 2008 | 15:18h
    Evidenment que es contra una persona: per la seva prepotencia i incompetència.
    Evidenment que es perquè no han guanyat res.
    El Barça no es mes que un club. Més aviat es menys que un club

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

Arxiu

« Febrer 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829    
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats
RSS 2.0 RSS Comentaris