Complementant l’anterior post, ens trobem aquesta notícia que és portada al periòdic Levante-EMV i on mostra ben a les clares quines són les prioritats de Camps i el PP valencià. En la present legislatura, el Consell ha destinat 69,5 milions d'euros per al traçat del circuit urbà de València i 69,3 a hospitals i centres de salut. A aquesta quantitat, canalitzada mitjançant l'empresa pública Ens Gestor de la Xarxa de Transport i de Ports de la Generalitat, cal afegir altres 13,2 milions d'euros aportats per l'Estat, via Autoritat Portuària de València, la major part destinats al pont giratori que permetrà als bòlids creuar el canal de la dàrsena interior. En teoria, Francisco Camps havia promès que aquest nou esdeveniment faraònicno costaria ni un euro de la butxaca dels valencians, però la pràctica es esgarrifosa: l’empresa privada Valmor Sport (participada per Bancaixa, Fernando Roig i Jorge Martínez Aspar) organitzadora de la cursa de F1 tan sols s’han fet càrrec del cànon a pagar a Ecclestone i dels beneficis, mentre al Govern valencià li toca pagar integrament les infraestructures: de bell nou amb diners públics s'està impulsant un negoci privat. Per tant, no és d’estranyar que els pacients valencians tarden anys en ser operats o que l’hospital de Llíria duga ja 15 mesos de retard i des del passat maig les obres aturades...
Com anècdota un detall que pràcticament no ha estat comentat: sabeu quin nom tindrà oficialment aquest circuit urbà de F1? Valencia Street Circuit, pa cagar-se i no torcar-se el cul!
Fa cinquanta anys per primer vegada una colla de nacionalistes valencians es van trobar a les Fonts de Llíria. El Camp de Túria agraeix d’aquesta manera el compromís vitalici d'aquests homes que iniciaren el reviscolament del País.
Recull d’escrits del concert al Pla de l’Arc el 21 de novembre del 2009 amb Miquel Gil, Pep Gimeno ‘Botifarra’, l’Orquestra Àrab de Barcelona i la Unió Musical de Llíria dins dels actes commemoratius de la campanya ‘400 anys d’absència dels Moriscos del Camp de Túria’ organitzada pe l’Institut d’Estudis del Camp de Túria
Dels amics arbres, imatges, versos, dites, pensaments, històries, .. i sobretot de la seva importància als pobles i ciutats, de com se'ls tracta i de com se'ls hauria de tractar, als arbres amics
"València necessita una cançó" és un documental que s'endinsa en el gran moment que travessa la música en valencià. Més de 30 músics, periodistes i professionals del gremi analitzen el que coincideixen a denominar com el millor moment del sector de tots els temps.
A través d'aquest servei, es poden traduir automàticament textos sencers i també pàgines web de llengües com l'anglès, l'alemany, el rus o el xinès al català i també a la inversa
Amb RodaMots podeu rebre cada dia, per correu electrònic, un breu missatge amb una paraula o una expressió de la nostra llengua, amb el seu significat i un exemple d’ús.
Una iniciativa de Softcatalà i Escola Valenciana per a promoure l'ús de programari en valencià (el programari en català al País Valencià i preferentment en variant valenciana)