l'assignatura d'"Educación por la ciudadania" espanyola, faltaria més, recorda més a la que els nostres pares van rebre sota el nom de "Formación para el espiritu nacional" que cap altra cosa.
Els independentistes ens hem de mostrar en contra i afavorir l'objecció de consciència a aquesta assigantura doncs lluny de implementar una societat respectuosa en els drets colectius consolida una societat negadora de qualsevol diversitat que puga posar en perill la unitat d'allò que ells diuen "nación espanyola" i què s'ha construït "por justo derecho de conquista" sobre els nostres territoris.
Per tant, "Educación por la ciudadania"? ni en ángles, ni en espanyol, ni en valencià. Objecció!
Per tant, "Educación por la ciudadania"? ni en ángles, ni en espanyol, ni en valencià. Objecció!



i ja saps quina història els estan ensenyant als instituts?
Canviant de tema: que amb el cacau que tenim amb l'ensenyament en valencià et preocupi l'assignatura aquesta, em sembla una frivolitat admirable.
Anims, però, i endavant sempre.
En aquestes batalles no em trobaran, no pas a mi.