Correu Blocs | VilaWeb.cat
peix | Personal | diumenge, 18 de maig de 2008 | 20:38h

Dijous, 15 de maig, va néixer el nostre fill, al que li posarem David (així ho ha volgut sa mare, i no li vaig a negar el dret a decidir-ho). Com vaig apuntar a l'anterior post, la dificultat per poder parir amb dignitat dins del Servei Valencià de Salut, almenys a la Plana Baixa, ens va fer que amb el ginecòleg de la meua dona preparàrem l'assistència en un centre privat.


Així, dijous a les 7 del matí, la meua dona al anar al bany trenca aigües. A partir d'eixe moment, fem les telefonades de rigor al ginecòleg i a la comare, per dir-lis que anem cap a la clínica.

En aplegar, després de superar els embussos d'entrada a València, a la clínica la meua dona comença a tindre contraccions amb un gran dolor, l'anestesista li aplica l'epidural, i la meua dona almenys ja no té dolors.

A les 11 del matí després de més de dues hores prenem la decisió junt amb el ginecòleg de fer una "cesarea", la meua dona no dilata suficient i el xiquet és allà dalt.

Així que a les 11,34 neix el xiquet, David, amb un pes de 3,210 quilos i una alçada de 51 cm, tot plorant, com si protestarà per haver-lo tret d'on era. La mare tot plorant d'alegria.

Es fa difícil d'explicarel misteri de la vida, de com un cel·lula és capaç de crear vida i una altre és capaç de destruïr-la.

Després de dos dies a la clínica, ahir dissabte ens van donar l'alta i cap a casa. I ara va de debó, ens hem d'organitzar en casa i fer la que la xiqueta (té 16 mesos) no tinga cels del xiquet i què també es senta protagonista de la nova etapa de la nostra vida. Tot un repte.

De moment el cap de setmana va bé, però veurem entre setmana com evoluciona.

Comentaris: 1
Comparteix a Facebook

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Visites al bloc

Visites a la portada
  • Avui: 13 visites
  • Aquesta setmana: 133 visites
  • Aquest mes: 359 visites
  • Des de l'inici: 41934 visites
Visites a les entrades
  • Avui: 62 visites
  • Aquesta setmana: 362 visites
  • Aquest mes: 1062 visites
  • Des de l'inici: 62882 visites

Últims 40 canvis

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats