El mes passat vàrem començar els tallers de l'ajuntament.El taller de terrissa ens sembla molt interessant, primer a tothom li va semblar més emocionant i divertit el taller de “cinema”, però la gent que va haver de marxar perquè hi havia massa gent, ara està molt contenta amb el taller de terrissa. El primer ens vàrem donar a conèixer,
les eines que feien servir els terrissers. Vàrem parlar també dels objectes quotidians que es poden fer amb terrissa, ens vàrem adonar que n’hi havia tants que no ens ho crèiem, dins la terrissa hem vist que també hi ha famílies i derivats d’altres objectes. El tercer dia, ja vàrem començar a treballar amb fang, però primer de tot vàrem parlar del famós ceramista Llorenç Artigues que havia col·laborat amb Joan Miró amb les obres que portaven ceràmica o coses relacionades amb la terrissa, ens van explicar que es passaven estius en una masia de Gallifa treballant en diferents obres. Més tard vàrem dibuixar la peça de fang que volíem fer i després la vàrem elaborar. Al dia següent vàrem tornar a fer el mateix, però ens vàrem inspirar en el pintor Joan Miró.
Estem molt orgullosos de poder fer aquest taller i poder aprendre tantes coses sobre la terrissa!
Blai i Xavi en representació de la classe del Vampir. =)


perquè m´agrada molt.
Hola sóc en Gerard de la classe del Vampir ,jo faig aquest taller de terrissa i m'he estar agradant molt, la Glòria és molt simpàtica i ens explica coses sobre diferents artistes que treballen o treballaven la terrissa i després dibuixem el que volem fer amb terrissa i després ho fem amb terrissa.
Gràcies Glòria.
Gerard, classe del vampir