Correu Blocs | VilaWeb.cat
xcapdevila | L'Aventura Americana | divendres, 4 d'abril de 2008 | 06:26h

Ja hem acabat.

Ha estat interessant l'experiència amb l'equip del "30". Fins i tot amb alguna petita discrepància crec que ens hem entés bé, tant amb el Pepe com amb el Quico. No només hem fet tot el previst sinó que també ens hem trobat sorpreses sobre la marxa que, estic segur, hauran enriquit el producte final.

I jo he aprés força coses noves que, a aquestes alçades del partit, és molt d'agraïr.


Dimarts se'ns va escapar la Bachelet (no ens van avisar que estava a Lo Prado mitja hora abans de que nosaltres ens trobessim amb l'alcalde) i ens van plantar a dues entrevistes, però avui hem tingut la ministra de Cultura Paulina Urrutia, més d'una hora per a nosaltres, amb un discurs interessant i engrescador sobre el futur del casteller a Xile.  I a la tarda, la Cata una dosos xilena molt maca, molt llesta i amb les idees ben clares. També ens hem vist amb el Pablo Salas i m'ha agradat que coneguès l'equip, han fet una bona xerrada.

Ara ens queda algun rodatge a Vilafranca i posar fil a les no sé quantes hores que tenim enregistrades. El muntatge serà complexe però crec que les idees s'han anat aclarint.

M'he oblidat de fer-nos una foto amb la ministra, però a la cantonada del ministeri n'he trobat una de curiosa. Ja vaig comentar que hi havia molts carrers dedicats a generals... però no em pensava trobar-me'n un de tant important.

Comentaris: 2
  • Ja m'explicaràs...
    joanvilaitriadu | diumenge, 6 d'abril de 2008 | 23:53h
    ... com és la Paulina Urrutia en viu, perquè amb les explicacions de l'Ana María em vaig fer una idea d'ella que m'agradarà contrastar amb tu. Igualment, et desitjo bona tornada a casa.
  • Caporal i prou
    vicent | divendres, 4 d'abril de 2008 | 12:33h
    El Jofre General? Li queda molt, encara. Caporal com a molt, a sergent no hi arriba... Per sort té poca traça per això del militarongos.  Bon viatge de tornada

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Categories

  • Aquí parlo dels meus amics i les meves amigues. Amb ells compartim un club de fans reversible, és a dir ens admirem mutuament i ens estimem de gratis. Són el més valuós que tinc... alló que m'emportaria a una illa deserta... si hi capiguèssim !
  • Relat de dos mesos i un dia per Argentina, Perú i Xile en un viatge extraordinari que premiava simplement 50 anys de vida. Va ser un viatge en solitari però ple no només d'aventura sinó sobretot de coneixences.

Últims 40 canvis

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats