Demà diumenge a la Rambla Nova de la vila maritima
Segueixen les cavalcades dels Tres Tombs arreu del país. Aquest cap de setmana a La Garriga, a Esplugues de Llobregat i sobre tot a Tarragona que ens cau més a prop. Si sou del Camp o rodalies pot ser una ocasió per gaudir d'una bona mostra de bèsties de tota mena i especialment de molts carros de pagès i traginer i altres vehicles estirats per animals.
L'any passat hi vaig anar i va estar molt animat. El recorregut és molt ample i sense sorpreses però, permet obtenir bones panoràmiques de tot plegat. En l'edició del 2007 hi van fer cap carros de gairebé totes les comarques del Principat i la varietat va resultar força encertada. Llàstima que érem quatre gats, doncs sembla que a la veïna població, no hi ha tanta afecció com ara a Valls, Reus, Montblanc o Falset per donar algun exemple proper.
Aquest mes ja està gairebé llest, però l'abril ens porta noves oportunitats de veure bèsties cavalcar pels pobles de Catalunya. Us mostro les darreres benediccions dels Tres Tombs d'enguany d'aquest abril 2008.
Abril
6
----------------------------------- Banyeres Montblanc Sant Climent de Llobregat -----------------------------------
13
Torrelles de Llobregat -----------------------------------
Alcarràs Lletger (S. Jaume dels Domenys) -----------------------------------
Encara el mes de maig en queda la culminació de la temporada. Enguany la trobada nacional dels Tres Tombs de Catalunya, es celebra a Vilanova i la Geltrú el diumenge 4 de maig, i les expectatives prometen de debò.
A FER CÓRRER LA CONSUETA PER TOTA LA TRADOSFERA Lo Consueta de Reus.
Amb la musca ben cofada, us convido a tots valtros a llegir a totes hores, el bloc CONSUETA.
Responsable de la redacció i de tot el treball de camp: Lo Consueta de Reus, alter ego del folklorista auto-didacta reusenc: Bonaventura Escoda i Solé, conegut amb els àlies de: "el Ventura" o "el Bona" i més modernament com "lo Consu".
El Cosmos és tot el que és, tot el que va ser i tot el que serà. Les nostres més lleugeres contemplacions del cosmos ens fan estremir, sentim com un pessigolleig ens omple els nervis, una veu muda, una lleugera sensació com en un record llunyà o com si caiguérem des de l'altura. Sabem que ens aproximem al més gran dels misteris. Sagan-1981
Total visites darrer mes: 34.356 Repercusió mensual: + 21,5 % Mitjana actual: 1.145 visites/dia Mitjana anual: 1.062 visites/dia
Visites acumulades el 30/11/10 --------- A la portada del bloc: 440.679 Als posts o entrades: 476.257 --------- ♦ Suma total visites:916.936 --------------------------------------