VilaWeb.cat
acicastello | Natura | dissabte, 8 de març de 2008 | 12:28h
Serra Mariola

Imatges exposició Centre d'Interpretació

Durant aquests últims mesos he estat treballant junt amb els companys del parc Natural Serra Mariola, en un projecte per a realitzar una exposició fotogràfica permanent en el Centre d'Interpretació “Mas Ull de Canals” a Banyeres de Mariola. Han sigut unes jornades inoblidables de dur treball en la serra pel poc de temps que disposàvem per aconseguir les millors imatges, a la qual cosa calia afegir que per l’estació hivernal moltes fotografies de paisatge i flora hauran de realitzar-se aquesta primavera.


Des d'ací, he de donar les gràcies a Raül Jordà (director-conservador) i a la resta de la gent del parc: Miquel Vives, Núria Lara, David i Júlia. També als companys fotògrafs, Juanma Menacho, Ricardo Vila, Lluís Serra i Pep Nebot.

Patrimoni

Cava gran d'Agres


Castell de Banyeres


Ermita de Sant Antoni de Pàdua


Vaig moldre de Dalt i de Baix


Mes de Blai
Giner

Geoligia


Riu Vinalopó


Cova Bolumini


Penya del Frare


Barranc del Cint


Cova dels Meravelles


Font de Mariola

Flora


Sàlvia de Mariola


Teix


Ophrys apifera


Líquens


Rosa sp


Hedera helix

Fauna


Bagaleu (Strix aluco)


Geneta


Granota comuna


Perdiu


Colobra bastarda


Abella

Ambients


Cultius


Ecosistema de ribera


Alta muntanya


Carrascar


Ombria

Parc Natural


Montcabrer


Mariola i neu


Camí


Voltor

Josep Mena i Alvarez
www.menanat.com

Comentaris: 1
  • Enhorabona
    Antoni Barceló| Adreça electrònica | divendres, 14 de març de 2008 | 18:14h

    Enhorabona! Estic molt content de veure el vostre treball, hui gràcies al meu company Josep Alcover que con vosaltres mira el món amb respecte, m'ha recomanat l'enllaç i no se com dir millor que l'immortal i nostre amic Joan Pellicer, que aquest passeig per Mariola a fet arribar molts joves la natura. Gràcies.


     


    "Tot allò que es mira realment amb respecte esdevé inefable, perquè qualsevol cosa per menuda, familiar o insignificant que siga, ben acarada i observada, ens descobreix sempre algun detall vibrant de misteri, i està dotada per a fascinar les ments més encuriosides, exigents i insaciables, Però hi ha coses, fets, esdeveniments o llocs, que ens arriben tan caramulls d’estima i de bells records, tan densos de fascinació i de misteri que qualsevol intent de parlar-ne esdevé una autèntica gosadia que només amb tota la humilitat possible es pot portar a terme. A aquesta sort de llocs pertany la serra de Mariola, la de les innúmeres fonts, la de les mil i una flors, la de nom de gentil donzella."

     


    Joan Pellicer. Meravelles de Diània


     

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats