VilaWeb.cat
tinell | Altres músiques per festejar | divendres, 29 de febrer de 2008 | 21:46h

Dissabte dia 15 de març al Poliesportiu "les Moreres" d'Esplugues de Llobregat.

Cap a les 7 del vespre. Amb la Principal de la Nit, la cantant Marian Baraona i l'Orquestra del motor –25 motos, entre Custom, R, Trial, Goldwing i Minimoto–

 


Es preveu una hora d'espectacle que va des del "caos a l'organització musical" emparentant allò que en principi sembla imparentable. Pretenem mostrar com una moto trialera i una flabiolaire –*flabiolaire: xiqueta que toca el flabiol– poden conviure en harmonia, com una moto Goldwing esdevé escenari de varietats, com 15 motos poden conviure musicalment amb una formació de vent i, és clar, tot plegat sobre unes bases pregravades programades especialment per l'ocasió.

Celebrem la trobada per la pròpia virtud i alhora un aniversari singular del Moto-Club Esplugues.

Crèdits:

Mireia Barat: Flabiol

Toni Rocosa: Saxo i tenora

Àngel Pujol: Tible i saxo

Pep Moliner: Trombó i tuba

Sergi Beringues: Trompeta

Marian Baraona: Veu

Una quinzena de diverses modalitats de motos.

Josep Vinyoles: Tècnic de so

Marcel Casellas: Disseny, direcció i DJ

nota: Com diria en Ramon Quadrada –amic i trompetista amb el qual varem coincidir a l'època del "Sextet Folk": … NO SORTIRÀ BE!!, però, en tot cas, la cosa és de difícil repetició, per tant qui s'ho perdi s'ho haurà perdut.

Una altra nota: Crec que es farà pagar la modesta quantitat de 2€.



 

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats