Correu Blocs | VilaWeb.cat
manel-pegagrega | dilluns, 25 de febrer de 2008 | 03:17h
La publicitat, cada cop més nombrosa degut al progressiu increment de la difusió, arribà a ser una font d'ingressos important per al finançament de les publicacions en fascicles i, cap a la meitat del segle 19è, fins i tot lucrativa.
© University of North Carolina at Chapel Hill

L'estàndard d'un lliurament mensual consistia en trenta-dues pàgines ininterrompudes del text de la novel·la, més dues làmines amb una il·lustració cadascuna i setze pàgines amb anuncis publicitaris. El text de l'autor s'inseria al mig, talment com el tall dins un entrepà d'incitacions al consum de tota mena de productes destinats a satisfer l'avidesa de benestar dels lectors.

Com és natural, la propaganda de les publicacions i les properes novetats editorials era l'objectiu prioritari. La vastíssima temàtica que s'oferia, més enllà de la ficció narrativa, era tan heterogènia com insòlita, des d'un Diccionari de Medicina Domèstica i Cirurgia Casolana a L'Ateisme des del punt de vista Teològic i Polític des de Llibres Irrompibles per a Criatures a Manual dels Emigrants des de Què hi ha per a Sopar? a Vida de les Reines d'Anglaterra.

Tanmateix, una considerable quantitat d'anuncis suggeria el consum d'articles on la lletra només es podia trobar a l'etiquetatge, la prescripció o la factura. A més de mobles, vestuari, parament de la llar, perfumeria i altres accessoris, crida l'atenció una gran oferta remeiera, sigui de cosmètics o de píndoles, pegats, emplastres o elixirs meravellosos per a dolences com el reuma, la gota, l'asma o l'astènia.

No s'exclouen productes acabats d'inventar de resultats fidedignes com: Uns Guants de Natació amb un Enorme Poder de Propulsió una Copiadora Portàtil per a Viatgers, i una Perruca Invisible.

La palma la donaria a dos anuncis dels establiments Moses & Sons i un d'una cadena miraculosa, dels tres en parlaré al proper apunt; l'accèssit, evidentment, als Guants Propulsors.

Comentaris: 9
  • Re:
    Johanna| Adreça electrònica | dissabte, 4 de febrer de 2012 | 13:39h
    I have never took such services before, thence I was a bit doubtful if I could genuinely receive skillful custom research papers that was not plagiarized. My master said that she liked original ideas and valid intentions I presented research paper. She is very particular and rarely says anythinglike that about my tasks. I am really happy that I have notice this essay writing service. The quality was genuinely ideal and I am happy with the low-cost prices.
  • Re:
    Lilly| Adreça electrònica | diumenge, 15 de gener de 2012 | 04:10h
    Many people do not trust that academic papers completing corporations can provide high quality help. Nevertheless, I do usually find essay writing service and prove my reputation.
  • Re:
    Jordan| Adreça electrònica | dissabte, 1 d'octubre de 2011 | 02:29h
    I’ve ne'er met such themes referring to this good post. I would choose the custom writing services buy an essay and written essay about this!
  • Re:
    Cindy| Adreça electrònica | dimecres, 28 de setembre de 2011 | 11:59h
    I’m sure that some thesis service or dissertation service can utilize you to accomplish such kind of fantastic economics thesis close to this good post.
  • Re:
    Nellie| Adreça electrònica | dimarts, 20 de setembre de 2011 | 15:07h
    Are you hard working university student, nonetheless you do not have enough time for writing? No more nightmares! Find the academic assignments writing firms, get information about cheap writing services and prove your professionalism.
  • Com és natural
    dress| Adreça electrònica | dissabte, 11 de setembre de 2010 | 08:51h
    Com
    és natural, la propaganda de les publicacions i les properes novetats
    editorials era l'objectiu prioritari. La vastíssima temàtica que
    s'oferia, més enllà de la ficció narrativa,
    Bolero wedding dresses 2010era tan heterogènia com
    insòlita, des d'un Diccionari de Medicina Domèstica i Cirurgia Casolana a L'Ateisme des del punt de vista Teològic i Polític des de Llibres Irrompibles per a Criatures a Manual dels Emigrants des de Què hi ha per a Sopar? a Vida de les Reines d'Anglaterra.

Com i per què

Aquest bloc recullia anècdotes, acudits i comentaris de la primera traducció de Bleak House, de Charles Dickens, al català. La mort del traductor va aturar el projecte. L'obra traduïda estarà disponible per fascicles setmanals a VilaWeb sota una llicència creative commons.

a/e de l'autor

casainhospita [arroba] gmail [punt] com

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Condicions d'ús

Aquest bloc i la traducció al català de Bleak House estan subjectes a una Llicència de Creative Commons

M'agrada especialment...

Caliu - Puigcerdà

Moritz

Blogs de lletres

Ràdioblog Catalunya Ràdio


Catosfera

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats