Correu Blocs | VilaWeb.cat
redaccio | dimarts, 18 de desembre de 2007 | 00:49h
Llegeixo que el Govern de la Generalitat de Catalunya negociarà una important despesa amb programari de Microsoft. O sigui que segueix sense apostar decididament pel programari lliure. 

A banda d'aquest fet el que també trobo totalment inacceptable és que en alguns departaments de la Generalitat (que jo puc conèixer) els funcionaris tenen instal·lat el programari ofimàtic de Microsoft només en castellà. Em consta que alguns funcionaris han demanat la versió en català sense haver-ho aconseguit. Què significa que la Generalitat pagui a Microsoft per pegats pel català i després no els instal·li?

Antoni Serrano i Cortès 18 de desembre de 2007

 


'null'

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Els blocs de la redacció de VilaWeb

Correccions i rectificacions fetes per la redacció de VilaWeb sobre informacions publicades anteriorment al diari.

Comentaris del cap d'estil de VilaWeb sobre la llengua emprada al diari i aclariments sobre les opcions triades.

Correus dels lectors, seleccionats per la redacció, sobre notícies publicades amb anterioritat al diari.

Mails a la redacció

Si voleu que un correu vostre sigui publicat en aquesta secció, envieu-lo mitjançant aquest formulari. Entre els correus rebuts la redacció de VilaWeb seleccionarà quins publica, que hauran de fer referència sempre a articles apareguts prèviament al diari. Els correus es publicaran amb el nom i cognoms reals de qui l'envia però sense fer públic el seu correu electrònic.
VilaWeb no se sent obligada a publicar tots els correus que li arribin adreçats a aquesta secció i especialment no publicarà cap correu que consideri insultant o fora de to. Els correus rebuts es publicaran íntegres i la seva publicació en cap cas implica que VilaWeb estigui necessàriament d'acord amb el seu contingut.

Últims 40 canvis

Arxiu

« Febrer 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829    
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats