VilaWeb.cat

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

Arxiu

« Febrer 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829    
 
polansky | L'Anna recomana... | dilluns, 3 de desembre de 2007 | 11:49h

Sovint penso en parlar-vos de les pel.lícules de Roman Polansky: avui  parlaré d'una de les "perles" del cinema polanskià. Potser no és de les millors que ha fet, però per a mi sempre ha estat una de les pel.lícules més dinàmiques i angoixants del cineasta. Avui...Frantic (1988) amb una  creïble interpretació d'un Harrisson Ford que ja és tot un clàssic.


Recomano aquesta pel.lícula pels amants dels thrillers angoixants. Amb això no explico res, tranquils. Només us en faig cinc cèntims pels que no hagueu vist Frenètic o Frantic, com seria el seu títol original.

Harrison Ford encarna a una americà que viatge a París, juntament amb la seva encantadora dona, per assistir a un congrès de medicina. El ritme de la pel.lícula és de les millors coses a destacar, ja que als deu miunts de començar, hi ha el primer esdeveniment. I no et deixa indiferent. No saps com ha pogut passar, però ha passat. A mida que la pel.lícula avança, te n'adones que tot té sentit. Però el que realment et preguntes és que s'ha d'estar preparat per a qualsevol cosa. Mai se sap.

La pel.lícula compte amb una banda sonora interessant, a destacar-ne l'enganxosa cançó "Libertango" de Grace Jones. Val la pena escoltar-la més d'una vegada.  

Ja em direu...

Comentaris: 3
  • Ganes de veure-la
    Joan Alcaraz | divendres, 7 de desembre de 2007 | 23:41h
    Sí, sembla interessant i fas agafar ganes de veure-la. Haurem de passar pel videoclub, segurament pel del carrer d'Enric Granados, ja que aquest film no és nou però segurament aguanta bé el temps.