Correu Blocs Traductor | VilaWeb.cat
marcus | 2. CULTURA, COMUNICACIÓ I TIC | dilluns, 26 de novembre de 2007 | 18:11h

Els nens prefereixen Internet a la TV: ElPais.com informava l’1 de novembre, que segons un estudi elaborat per la Universitat de Navarra i Telefónica entre els nens iberoamericans d’entre 10 i 14 anys, s’arribava a aquests resultats: Els nens d’11 anys prefereixen la TV en un 39% i Internet en un 42% i, els nens de 14 anys encara marquen més tendència, arribant la preferència per internet al 61% i la TV caient fins al 23%.

I, els joves també: El gratuït 20 Minutos informava el passat 15 de novembre que ara els joves europeus d’entre 16 i 24 anys passen un 22% més de temps davant Internet que no pas davant la TV (segons una mostra de 7.000 enquestes fetes a Europa). I, important també, la informació local interessa a un 71% de l’audiència, xifra a tenir en compte.

“La inversió publicitària a Internet creix un 74,5% a l’Estat espanyol” durant els sis primers mesos del 2007 (Font: Comunicació21, de 2 de novembre). Segons un estudi de Interactiva Advertising Bureau (IAB). “Aquest creixement és degut principalment a l’augment del nombre d’internautes i al fet que aquests siguin un públic jove, el més consumista de la societat.

Segons Yahoo! la publicitat feta a mida en funció de les cerques de l’usuari augmentarà més d’un 26% a l’any 2010 (Font: Comunicació21).

Parlant de publicitat, per què els diaris digitals no aprofiten -o ho fan poques vegades- per posar publicitat en els documents impresos. És a dir, si t’imprimeixes una notícia, que porti publicitat incorporada. Perdoneu pel mal consell;-)

+ Info a l'apunt "Els internautes europeus fem el salt als mitjans tradicionals" de Núria Masdéu.

Més xifres i tendències: El nou web de l’AVUI.cat -posat en marxa el dia de Sant Jordi de 2007- segueix una bona tendència de visites. Ha crescut un 47% de visites en un any, arribant al màxim històric de 200.000 visites úniques l’octubre de 2007. Aviat l’AVUI.cat posarà en marxa blocs i fòrums, potenciant així la participació dels lectors (Font: AVUI paper de 15 de novembre).

[El Bloc Marcús (RSS per seguir-lo) és membre de la XBS; col·labora al bloc col·lectiu Olla de Grills; i, aporta informació a la Xarxa Social d’informació INDP. Podeu seguir aquest bloc apuntant-vos al newsletter que apareix a baix de tot de la pantalla. Més sobre el bloc]


Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Visites al bloc

Visites a la portada
  • Avui: 188 visites
  • Aquesta setmana: 403 visites
  • Aquest mes: 1775 visites
  • Des de l'inici: 280656 visites
Visites a les entrades
  • Avui: 612 visites
  • Aquesta setmana: 1143 visites
  • Aquest mes: 6072 visites
  • Des de l'inici: 618822 visites
El Punt - Notícies de Comunicació
TwitterCounter for @marcroca Delicious Enllaça aquest bloc a Delicious Top Temàtica

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner


Mostra el Mapa dels Diaris Digitals Locals dels PPCC més gran

Últims 40 canvis

Notícies VilaWeb

Marcús Twitter

Tot Marcús (friendfeed)

Arxiu

« Febrer 2010 »
dl dt dc dj dv ds dg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner