VilaWeb.cat
joanfoguet | Política | dimecres, 21 de novembre de 2007 | 00:10h
Molt curt i a última hora de la nit, o a primera. He sortit de la conferència d'Artur Mas (notícia a Vilaweb/notícia a Avui) amb dues sensacions confrontades. Per una banda, el discurs m'ha agradat i puc estar d'acord, sobretot en el dret a decidir i la radicalitat democràtica. I per altra banda, el regust agredolç, ve perquè no sé si hi haurà una bona acollida mediàtica.

A més, ahir vaig veure algunes cares llargues. S'esperava més? Potser sí. I una altra cosa serà si és el cop d'efecte que necessitava Mas. Perquè l'oposició és duríssima amics, tinguis o no raó, siguis o no el millor. La política, com la vida, és profundament injusta.

És molt destacable la clara crida a l’acció, més que a la reflexió, cap al sobiranisme. I sobretot cap al sobiranisme com a quelcom útil, pràctic, possible i convenient.

Ja hi haurà temps per parlar-ne a fons d'això. Sobretot si hi ha possibilitat de dur-ho endavant.

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Categories

  • Què penso, què crec, i sobretot què em passa. Sovint és la pulsió del moment.
  • Mètode que té com a finalitat determinar si hi ha una dependència entre diversos factors i quines són les lleis d'aquesta interdependència.
  • I donasses. Gent què m'interessa, admiro, respecto o què em crida l'atenció només. Sovint busquem un mirall o alguna cosa de la que fugir.
  • Totum revolutum que em serveix per encabir qüestions que sovint van relacionades i que tenen tronc comú.
  • Política dura i teòrica, i també elements corrents i gens senzills.
  • Tot allò que ens afecta com a éssers humans. Globalització sí, i de quina manera.

Últims 40 canvis

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats