Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Categories

  • per un desenvolupament diferent, cap transvasament. "Nuestras vidas son los ríos que van a dar a la mar".
  • Comentaris sobre el meu poble, al qual impediren ser municipi injustament.
  • aquest és un BLOC EBRENC
  • llengua anglesa
  • per parlar de l'esport català, del Barça i de la Unió Esportiva Campredó. per defensar les seleccions nacionals catalanes.
  • articles ideològics, basats en la defensa obrera i la lluita contra qualsevol discriminació per tipus racial, social o sexual
  • l'Araceli, la Rosa i el Guillem
  • la història que hem construït els campredonencs i les campredonenques, els catalans i les catalans, la gent d'arreu del planeta.
  • Independència nacional dels Països Catalans.
  • Cròniques sobre literatura ilercavona (Ebre-Matarranya, Maestrat)
  • Una llengua parlada a Formentera, Calaceit, l'Alguer, Sant Julià, Elna, Campredó, Eslida i el Carxe. Una llengua rica en variants dialectals, que necessita vies de normalització en moltes parts del seu domini lingüístic.
  • poemes ilercavons d'abans i d'ara
  • el sexe és salut i els blocaires el practiquen
  • Respectar les opcions sexuals de tothom. No discriminar ningú pel color de la seua pell o la seua procedència.

Últims 40 canvis

Arxiu

« Febrer 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829    
emigdi | independentista | dissabte, 22 de setembre de 2007 | 18:32h

 

Posteriorment, hem continuat un interessant debat sobre la situació del català a Internet amb un dinar en un cèntric restaurant tortosí, just davant del patètic monument als caiguts a la Batalla de l'Ebre. Saül s'ha sorprès del fet que malgrat que el dictador va passar a millor vida ja fa quasi 32 anys, aquest monument encara romangui en peu al vell mig del riu, presidit per l'àliga feixista. A part de l'interessant contingut de la xerrada de presentació del llibre, seguida d'un col·loqui de notable interès, aquest acte ens ha servit als blocaires ebrencs assistents per  conèixer un dels blocaires catalans de més prestigi i amb més seguidors, autor del Bloc sense fulls [www.saul.cat i sindicació RSS]. Ara ens cal llegir atentament el llibre, aprendre del seu contingut, fer-nos sabedors d'aquest històric procés que ha portat a l'aprovació del domini .cat. De ben segur que farem una crítica del llibre en futurs posts i continuarem la col·laboració amb aquest simpàtic i culte blocaire que és Saül Gordillo.


RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats