arnaucuni |
dilluns, 17 de setembre de 2007 | 21:27h
M'ha fet gràcia trobar aquest apunt per que l'altre dia vaig instalar un mapa al meu bloc gràcies al qual puc veure des de quina part del món veuen el meu bloc i per sorpressa meva el líder del rànquing és Madrid. M'estava plantejant si es que el mapa no rutllava bé però ara he vist que madrid és la capital de l'independentisme català :-) A reveure!
marticabre |
diumenge, 16 de setembre de 2007 | 23:05h
Home, pensa també que els lectors de Barcelona poden baixar al quiosc i comprar el diari, mentre que els amics de Madrid han de fer servir Internet per cobrir la mala distribució de l'AVUI en terres castellanes.
marcbel |
diumenge, 16 de setembre de 2007 | 21:23h
És un qüestió de centralisme. Moltes de les IP "madrilenyes" no són més que IP catalanes, però la xarxa telefònica (i de Telefònica de España) està muntada així.
latrappola |
diumenge, 16 de setembre de 2007 | 21:53h
És cert, moltes vegades he comprovat que la meva IP "dinàmica" havia agafat el pont aeri i estava a Madrid per molt que jo estigués al sofà de casa. Un altre exemple el tinc amb el telèfon de l'empresa, com va per IP i l'empresa està domiciliada a Madrid, quan truques ho fas des d'un telèfon amb prefixe de Madrid (per molt que estiguis a Barcelona), moltes vegades quan truco haig de donar explicacions de què no estic a Madrid. L'efecte seu també és dóna, i de quina manera amb les telecomunicacions.
Espai web del bloc Marcús on es pot trobar tots els apunts del bloc classificats en categories, un espai sobre blocs i altres seccions amb webs interessants.
A reveure!
Passa el mateix amb qualsevol web.