Correu Blocs | VilaWeb.cat
albert.torrents | divendres, 20 de juliol de 2007 | 20:09h

Una societat amb ciutadans intocables mai podrà ser una societat lliure, la única manera que ho fos seria que tots i cadascun de nosaltres fóssim intocables remugo mentre passejo. Als jardins de la plaça del Palau Reial de Madrid fa anys que son casa i llit d’una colla d’intocables. Persones que han perdut d’una manera o altre això que el llenguatge comú ha definit com la batalla de la vida. Com intocables que son pateixen el rebuig d’aquells que passen pel seu costat no fos cas que el seu contacte físic els obligues a contemplar-los amb detall i aleshores, oh sorpresa, reconèixer la seva  pròpia humanitat.

 Tot just començo a deixar-me atrevesar per aquesta mirada fosca d’uns ulls enfonsats en una cara d’ossos purs quan un missatge al mòbil em deixa estorat: han segrestat “El Jueves”
Una societat amb ciutadans intocables mai podrà ser una societat lliure, la única manera que ho fos seria que tots i cadascun de nosaltres fóssim intocables. Si tots som iguals una parella de ciutadans composada per el fill d'un ciutadà nascut a l'exili i elevat a la condició de cap d'estat per un colpista sanguinari i per l'antiga imatge dels "telediarios" més neo-feixistes de la historia recent de la televisió publica tenen els mateixos deures i drets que jo. O no?

Una societat lliure...

 


Comentaris: 1
  • fora monarquia
    Josep M | divendres, 20 de juliol de 2007 | 20:19h

    El Juanca és un feixista, o va jurar els principis del Movimiento en va, que digui quina de les dues afirmacions és certa.

    Ah, i un putero empedernit. Cosa respectable si no fós perquè ho paguem tots. No és un insult, ni una acusació, és una afirmació.

    Tenen relació de parentesc ell i la seva esposa?

    Ah i és borbó. I és per la seva sang que està de cap d'estat, doncs la seva sang també ens porta molts records als d'aquesta riba.

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats