Correu Blocs | VilaWeb.cat
Gerard | Cançons | dimarts, 24 d'abril de 2007 | 15:24h
A Guangzhou hi ha un llarg i gran riu, el Perla. (...)

Aquest riu és molt important per la ciutat i per a la regió.

I en un riu gran, al Mississipí, va morir ofegat en Jeff Buckley farà deu anys el proper 29 de maig. Deu anys, ja!!

Un bon disc ha de tenir un bon grapat de cançons, cadascuna amb el seu sentit i història. El disc Grace (1994) és un bon disc, el qual anys més tard moltes bandes de rock l'han reivindicat.

Personalment, aquest va ser el disc pel qual vaig comprar-me el meu primer Disc Compacte (CD). Fins llavors encara sols comprava vinils. Amb el Grace no hi va haver manera de trobar-lo en vinil (i existia), però les ganes d'escoltar-lo van fer trencar la meva resistència.

En Buckley va deixar per escriure moltíssimes cançons. Massa. Com m'hagués agradat poder comentar alguna novetat i no el Grace.

Avui plou a Guangzhou, un dia de pluja d'aquells...

Lover, You Should've Come Over

"Looking out the door I see the rain fall upon the funeral mourners..."


---
Foto: el riu Perla des d'un dels nombrosos ponts a Guangzhou.

---
Pluja = yue (cantonès)
Comentaris: 1
  • Plou al meu cor
    Victoria | dimarts, 24 d'abril de 2007 | 22:33h

    Com plou a la ciutat. Quina força els rius i quina seducció, quina vida. Yue Perla és magnífica. Bona nit, Gerard

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats