Correu Blocs | VilaWeb.cat
losanti | Món-Solidaritat | dissabte, 14 d'abril de 2007 | 12:30h

Gent dels "matins de Catalunya Ràdio", porten una setmana retransmetent des de Moçambic i l'Antoni Bassas s'hi desplaçarà la setmana vinent. Em sembla que ha estat una iniciativa fantàstica. Un programa com el del Bassas es un programa que pels que som radioadictes, acaba sent familiar com les torrades de l'emorzar.

Que un programa així dediqui temps, recursos i personal a parlar sobre la realitat africana des d'allà, em sembla la millor manera d'apropar una realitat, que d'alguna manera queda sempre relegada als documentals emesos en hores intempestives.

Àfrica ja no és una entelequia o un terreny reservat per activistes de la solidaritat "super" conscienciats. Àfrica es a tocar de casa i dins a casa. Els mals d'Àfrica (la Sida, la fam, la corrupció, ...) son mals que ens haurien de sonar com qüestions no pas del tot al.lienes.

Com més comunicació entre les dues realitats, com més coneixement, millor per Àfrica i també millor per nosaltres. Enhorabona Basses i companyia!!.

Us recomano de tot cor el bloc que el company jesuïta Pau Vidal escriu setmanalment des de Libèria. http://enpau.blogspot.com/

Comentaris: 1
  • Àfrica
    carme | dissabte, 14 d'abril de 2007 | 13:32h
    Sí que és una iniciativa fantàstica, en Bassas és un home honest i un gran professional.



Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats