Correu Blocs | VilaWeb.cat
vicentgalduf | Edeta.org: febrer 2005-novembre 2006 | dimecres, 14 de març de 2007 | 09:22h

Els darrers dies la meua activitat al bloc ha estat mínima. Pel meu cap tan sols entenia que no devia d’acudir a l’acte de conciliació davant la denuncia dels regidors de l’ajuntament de Llíria Antonio Adriá i Maria Jose Pérez per un escrit intranscendent a la desapareguda edeta.org. Durant 662 dies varem publicar una mitjana de 250 articles mensual i donarem veu a tots aquells que tenien quelcom que dir, amb un desgast de tres hores personals cada dia, de mitjana, per a que la web tingués vida pròpia. Les amenaces i atacs informàtics les obviarem. Però el fet d’enviar-nos als tribunals gent vinculada al psoe, com ho recalquen a la demanda, va suposar la fi d’un somni de 22 mesos. No volia assistir a l’acte de conciliació ja que personalment i durant els dies que va durar ‘la pressió’ vaig posar de la meua part tot l’impossible per a solventar l’assumpte. Tot i les ‘ofertes generoses’ rebudes i mai publicades, no aconseguiren aturar l’assumpte. Per tant, que aconseguia jo anant demà dijous als jutjats? No obstant, Artur Balaguer, Enric Llopis i Josep Maria Jordan (així com un grapat de correus i telefonades), m’han aconsellat tot el contrari. Tots tres demà seran amb mi als jutjats i seré sense advocat. Aniré per tant amb la consciència tranquil·la i amb l’esperança de recuperar la normalitat trencada per tant desqueferament. Salut


Comentaris: 12
  • JTSA
    Paco Miralles Santamaria| Adreça electrònica | dijous, 15 de març de 2007 | 22:34h

    Sime, bona nit

      Lamente aquest procés enverinat per la misèria adherida a aquesta gentola.

    Ho estat absent i veig ara la noticia. Confie en la sensatesa del jutge i que l'arbitrarietat del poder, segrestat al poble pels delinqüents aquestos, no hagen fet mes malbé del que ja han aconseguit

    Una abraçada

    Paco M S

  • Sentit comú
    Anònim | dimecres, 14 de març de 2007 | 16:52h
    No es tracta de sort sino de sentit comú. La denuncia no pot prosperar perquè no hi ha motiu. Sols no estas. La decisió d'anar a l'acte de conciliació és el millor que has fet. 
  • Tranquilitat
    JV Ruiz| Adreça electrònica | dimecres, 14 de març de 2007 | 11:23h
    M´agrada molt la decissiò de anar al acte de conciliació pero mes encara els companis de viatge. Tal vegada tota la gent del PSOE no deuría ser considerada per igual.
  • EL NOSTRE SUPORT
    Anònim| Adreça electrònica | dimecres, 14 de març de 2007 | 11:21h

    Venvolgut tio,

    No més dirte que el nostre suport del Dean i el meu personalment, el tens. Esperem que demá tot es solucione i que no tingues ninguna consecuencia jurídica. Saps que nosaltres no compartim les mateixes idees polítiques tot i això estem amb tú demá. Cuidat i un petó gross. P.D  Sé que la meua ortografía no es molt bona fa molt de tems que no escric en valenÇià. Ya ens tens informats.

  • Endavant
    Anònim | dimecres, 14 de març de 2007 | 10:38h
    Has fet bé en anar-hi . Com diu el títol d'un disc de Loquillo "A POR ELLOS QUE SON POCOS I COBARDES". Bona sort i que acabe promte aquest mal somni.
  • sort
    Anònim | dimecres, 14 de març de 2007 | 10:37h
    Que tingues molta sort i a veure si la justicia te coneiximent. Si fora per mi i aprofitant les falles, els ficaria un bo petard
  • ànim
    salva | dimecres, 14 de març de 2007 | 10:35h
    anim i molta sort dema, si vas am la rao per davant tens totes les de
    guanyar, jo en politica no em fique com tu, pero e llegit tot el q mas
    enviat i pense el de sempre, "estan bojos aquests romans" jiji.
    No en serio q me pareix una tonteria q avui en dia tingues q anar a juici
    per die el que penses, me cague en la politica i tots els politics, ala!. 1
    abraç i molta sort

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Categories

Visites al bloc

Visites a la portada
  • Avui: 63 visites
  • Aquesta setmana: 1366 visites
  • Aquest mes: 5459 visites
  • Des de l'inici: 806305 visites
Visites a les entrades
  • Avui: 631 visites
  • Aquesta setmana: 8173 visites
  • Aquest mes: 32523 visites
  • Des de l'inici: 1362215 visites

Últims 40 canvis

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats