El passat divendres al Casal Jaume I de Llíria Rafa Xambó, en un memorable concert, ens retornà la memòria, desbordant confiança i optimisme. I dins dels records i il·lusions, la imatge de Carles Barranco. Ja no hi és entre nosaltres. Per això he buscat al calaix dels sentiments i he trobat aquesta cançó 'Jorns de festeig', amb lletra de l’enyorat Vicent Andrés Estellés i música del propi Carles, per reviure un homenatge particular que ens permeta sempre recordar el record.
Paco Miralles Santamaria| Adreça electrònica |
dimecres, 28 de febrer de 2007 | 19:09h
"Recordar el record", entranyable i afortunada frase d'un quefer que ens permet gaudir de la vida en la ressistencia. Gràcies per fer ho mes fàcil i aportant goig d'aquesta qualitat.
Fa cinquanta anys per primer vegada una colla de nacionalistes valencians es van trobar a les Fonts de Llíria. El Camp de Túria agraeix d’aquesta manera el compromís vitalici d'aquests homes que iniciaren el reviscolament del País.
Recull d’escrits del concert al Pla de l’Arc el 21 de novembre del 2009 amb Miquel Gil, Pep Gimeno ‘Botifarra’, l’Orquestra Àrab de Barcelona i la Unió Musical de Llíria dins dels actes commemoratius de la campanya ‘400 anys d’absència dels Moriscos del Camp de Túria’ organitzada pe l’Institut d’Estudis del Camp de Túria
Dels amics arbres, imatges, versos, dites, pensaments, històries, .. i sobretot de la seva importància als pobles i ciutats, de com se'ls tracta i de com se'ls hauria de tractar, als arbres amics
"València necessita una cançó" és un documental que s'endinsa en el gran moment que travessa la música en valencià. Més de 30 músics, periodistes i professionals del gremi analitzen el que coincideixen a denominar com el millor moment del sector de tots els temps.
A través d'aquest servei, es poden traduir automàticament textos sencers i també pàgines web de llengües com l'anglès, l'alemany, el rus o el xinès al català i també a la inversa
Amb RodaMots podeu rebre cada dia, per correu electrònic, un breu missatge amb una paraula o una expressió de la nostra llengua, amb el seu significat i un exemple d’ús.
Una iniciativa de Softcatalà i Escola Valenciana per a promoure l'ús de programari en valencià (el programari en català al País Valencià i preferentment en variant valenciana)
"Recordar el record", entranyable i afortunada frase d'un quefer que ens permet gaudir de la vida en la ressistencia. Gràcies per fer ho mes fàcil i aportant goig d'aquesta qualitat.
Paco M S