VilaWeb.cat
sialproces | dijous, 25 de gener de 2007 | 11:03h

Aquest matí un bon amic ens ha fet arribar al correu electrònic aquesta fotografia. Segurament una imatge continua valent molt més que mil paraules. És el sacerdot irlandés Alec Reid, un dels artífexs i mediadors del reeixit procés de pau irlandés, explicitant gràficament el seu suport a la nostra convocatòria de diumenge. L'Alec sempre sostè la importància de la feminització del diàleg, i que a través del diàleg "qualsevol conflicte es pot superar i es poden fer respectar tots els drets".

Que siguem moltes i molts diumenge.

Gràcies, Alec!


Comentaris: 7
  • endavant
    eloi | dijous, 25 de gener de 2007 | 21:37h
    res, només donar suport (un altre del "clero" per la pau)
    • 1000 asesinatos os contemplan. ¡Cómplices de etarras!
      peon negro| Adreça electrònica | dissabte, 27 de gener de 2007 | 20:46h

      Aneu a la plaça Sant Jaume els dies 11 de cada mes a les 20.00h, si veritablement voleu la pau.

      Pero dudo mucho que lo hagáis, al fin y al cabo tenéis las manos tan manchadas de sangre como De Juana Chaos. 30 años de asesinatos os contemplan, Justificadores de etarras, sois todos una panda de terroristas, que en el fondo deseábais apretar vosotros mismos el gatillo sobre las nucas de los mil asesinados por ETA. ¡Cobardes! vuestro primo el de ETAZumosol os ha hecho el trabajo sucio, y ahora tenéis que corresponderle.

      11Mentiders

      11Mcomplices

      11Massassins

      • L'odi no us deixa veure-hi clar
        Bibiana | dimecres, 31 de gener de 2007 | 19:10h

        Segurament la vida t'ha ferit molt profundament, però amb odi no aconseguiràs tancar les ferides, al contrari, seràs incapaç d'entendre quins són els teus amics i quins poden ser els teus aliats.

        Les persones que donem suport a la campanya no som els teus enemics, volem que ETA desapareixi i que la convivència en llibertat sigui possible a Euskadi.

        T'aconsello llegir l'entrevista de fa un mes al dominical d'El País amb  Medina, el jove socialista basc que va perdre una cama en un atemptat d'ETA. Parlava de la seva experiència, de com no s'ha resignat a ser una víctima, i de com ha treballat per superar l'odi i recuperar l'alegria de viure. 

        • Es diu Madina. Encara estic sorpres pel teu to suau.
          peon negro| Adreça electrònica | divendres, 2 de febrer de 2007 | 19:20h

          La polarització ni hi deixará lloc per les bones intencions. Darrera tota la palabreria, al final haurás de escullir "Estas contra ETA y per la seva total aniquilació, o no".

          Per mi Hipercor no vol dir tenir un gran cor, sino sang, foc y destrucció. Hi ha que tenim memoria.

          No us podem deixar que intervingueu al mal anomenat proces de pau, perque no mes voleu la pau dels cementiris.

          Los asesinados al hoyo y De Juana al bollo, se va a acabar.

  • 11 Moniatos
    Anònim | diumenge, 28 de gener de 2007 | 23:06h

    Deixeu-los, no veieu que aquesta penya de castellans tarats NO TENEN COLLONS d'acusar de l'11-M els serveis secrets francoalemanys? EUROPA 1 - HISPANOMERDA 0  per subnormals.

  • "LLibertat per qui?"
    Anònim | diumenge, 28 de gener de 2007 | 17:32h
    No entenc com deixeu publicar aquests tipus de comentaris, aquesta gent ja té els seus fòrums i premsa escrita i encara aqui van enmerdant-ho tot. Sempre sels podra dir que mès n'han mort Pinochet i Bush-Blair-Aznar. Sort i endavant ,si al diàleg
    • Ja n'hi ha prou d'aprofitar-se dels bons cors
      Ioputa| Adreça electrònica | dijous, 19 d'abril de 2007 | 00:09h
      No enteneu res. Per molta bona voluntat que posi aquest sacerdot... què collons té a veure el conflicte norirlandés amb el problema basc? Gens ni mica! Tu has vist els enfrontaments tribals entre catòlics i protestants? Tu has vist els dos terrorismes? Tu has vist les massacres (veritables massacres) gubernamentals a l'Ulster?

      Si us plau, si no se sap de què es parla, que cadascú es fiqui als seus assumptes. Si aquest sacerdot no sap amb quina situació està tractant, per bona voluntat que tingui, serà millor que calli.

      Sembla mentida que encara tanta gent pugui comparar Irlanda del Nord amb Euskadi... i que encara tantes ànimes amb bona intenció s'ho creguin.

      Ja n'hi ha prou de manipulació: EUSKADI NO ÉS IRLANDA DEL NORD!!!

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

Arxiu

« Febrer 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829    
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats