Correu Blocs | VilaWeb.cat
sgordillo | Paper | dilluns, 22 de gener de 2007 | 11:21h
És el títol del bitllet d'opinió publicat avui a El Punt.

Comentaris: 22
  • ARBRES QUE CAUEN
    Lluis | dilluns, 22 de gener de 2007 | 23:32h
    Com diu el proverbi d'un vell sabi

    FA MES SOROLL UN ARBRE QUE CAU AL MIG D'UN BOSC, QUE EL NEIXAMENT DE TOT UN BOSC

  • Hi estic d'acord
    Lopez | dilluns, 22 de gener de 2007 | 23:14h
    Sobretot amb allò que Carretero és el tonto útil. Només cal llegir en Joan Oliver a l'Avui per entendre-ho. Tot aquest temps, des de l'òrbita convergent, Fundació Catalunya Oberta, li han fet la gara-gara per interès. Tota aquesta gent, amb l'ajuda de tots els mitjans que els són afins, necessiten carnassa republicana per tal de fer bullir l'olla. Ara no disposen de conflictes i escàndols provinents del govern, ara aquest fa bondat i governa. Però en fi, estic d'acord que aquest personatge és un tonto útil. Molt ben trobat. Llàstima perquè té carisma, sobretot per a les senyores. La seva planta i fesonomia de galant de pantalla li hagués facilitat les coses. Ara, què proposa? Quin és el camí que ens proposa per a l'alliberament? Quina recepta miraculosa ens té guardada? Foc d'encenalls, tot plegat.
    • foc d\
      neus | dimarts, 23 de gener de 2007 | 12:46h
      quan veig comentaris com aquest penso en els comentaris que m'he hagut d'empassar dels meus amics d'erc. mare meva! què és això d'ara ens portem bé? és que parlar d'independència i alliberament és portar-se malament? 
  • Sí López!!!!!
    Ramon | dimarts, 23 de gener de 2007 | 01:27h

    Quina sort tenim de tenir gent tant clarivident com tú, López!!!!! És prou que no sé qui proper als convergents digui que el que diu Carretero li sembla raonable per a que tú el qualifiquis de "tonto útil" (juntament amb el teu amic Saül).

    Com hauriem de qualificar als dirigents d'ERC que han regalat la Generalitat als socialistes que van impulsar la retallada de l'Estatut i ara impulsen la frenada en el seu desplegament?

    Els nacionalistes ens barallem.... i els espanyolistes avancen cada dia una mica més, amb la seva 3a. hora de castellà, amb la frenada del nou sistema de finançament, amb una TV3 cada vegada més espanyolitzada (el dissabte, en informar de la reunió per aprovar l'Arxiu de la Corona d'Aragó el presentador va afirmar que la reunió "s'havia celebrat usant els dos idiomes oficials: el català i el valencià")......  I tot això amb el silenci (complice?) dels actuals dirigents d'ERC.

    És això el que voleu pel futur del nostre poble?

  • Mala llet
    Bernat | dilluns, 22 de gener de 2007 | 23:04h
    Saül,

    És igual el què hagis dit o opinat. Si hi estic d'acord t'ho diré i si no hi estic també. O potser callaré en els dos casos. Però em molesta profundament la gent que no pot evitar utilitzar els comentaris per vessar la seva mala llet permanentment acumulada i escupir tota la bilis que porten dins.

    Si algú admet comentaris a l'expressió d'una opinió, el mínim amb què es pot correspondre amb educació. Si algú no stà d'acord amb els plantejaments d'en Saül, que ho escrigui. Però no cal anar per la vida vomitant mala llet permanentment.

    Saül, opina el què vulguis. Per sort hi ha molta gent civilitzada pel món que et llegeix i pensa, i no sent la necessitat obsessiva d'insultar a qui no està d'acord amb els seus pensament.

    Salut!

    • Vinga, Bernat, anima\\
      Ramon | dimarts, 23 de gener de 2007 | 01:33h

      Sí Bernat, anima't i fes una llista dels "insults" que, segons tu, dediquem al Saül el qui discrepem -argumentant- de les seves tèsis.

      O és que quan Saül parla de "tontos utils" ell només fa periodisme... però quan els qui no estem d'acord amb el que escriu ho diguem, llavors insultem?

      Deixa't de rotllos. Si estas d'acord o no et pronuncies públicament aqui o et calles (com dius que fas) però no cal que li facis la pilota al Saül acusant a qui discrepa de tenir "bilis", "mala educació" o "vomitar mala llet permanentment", com dius al teu post... O això no és insultar?

      Ves per on que els únics insults son els teus a qui no esta d'acord amb el que escriu....

      Quina paradoxa!!!!

  • Quins collons que tens, Saül...
    Ramon | dilluns, 22 de gener de 2007 | 22:22h

    Si qualifiques a Carretero de "tonto util" i l'acuses de "dividir forces no sucursalistes" espero amb autèntic deler la qualificació que et mereixen els dirigents d'ERC que han regalat la Generalitat als socialistes que, segons tú, ens estan putejant en la negociació del desplegament de l'estatut.

    Perque suposo que recordes que Montilla forma part de l'Executiva del PSOE.

    Vinga, Saül, anima't i qualifica'ls com ho has fet, sense miraments, amb l'unic dirigent d'ERC que preten retornar una mínima dignitat a un partit i un electorat que no ens mereixem la vergonya que ens estan fent passar des de fa dos mesos.

    O és que a això no t'atreveixes?

    PD. Veient el que escrius, al·lucino que et molestessis tant perque un lector et preguntés fa uns dies si a Villarroel et pagaven bé... perquè aquests dies t'has ben retratat.

  • Som uns burros sense CAT
    Carles| Adreça electrònica | dilluns, 22 de gener de 2007 | 18:02h
    Completament d'acord amb el que dius al Punt. O es mou alguna cosa o tots plegats fem el burrro. Se n'ha de ser cec en no veure que ens han pres el pèl.

    No es tracta ara de si es fa partidisme a ERC o a CiU. Es tracta de ser clar i català!
    Encara veig que la gent no ho pot entendre això.
    Però ànims Saül! 
    • Doncs sí, Carles, no ho comprenc...
      Ramon | dimarts, 23 de gener de 2007 | 01:38h

      Carles,

      Dec ser cec, perque si del que es tracta no és de ser d'ERC o CiU sino de ser "clar i català", no entenc com hem regalat la Generalitat a qui va impulsar la retallada de l'Estatut i ara està frenant el seu desplegament favorable a Catalunya.

      Potser el qui veu algo que la resta dels mortals no estem "preparats" per veure ets tu.

      Però això té un nom en la ciència mèdica...

      O potser només veus allò que vols veure... com el teu amic Saül.

      • A veure...
        norge | dimarts, 23 de gener de 2007 | 16:00h
        Perquè les coses que dius tú són tan clares? Segons tú, la retallada de l'Estatut va ser cosa dels socialistes i ara estàn frenant el seu desplegament. Bé, val, d'acord, com diuen. Però amb això exculpes totalment a CIU del lamentable resultat de l'Estatut? Home, jo penso que en tenen un bona part de culpa també. No és just atribuïr el vergonyós merit només als socialistes.

        Jo no estic gens content del pacte amb els socialistes a la Generalitat, però en la meva opinió, un front nacionalista potser hagués estat un suicidi. No sé. Revanxisme? Pactes preelectorals? Potser. Però coi! no ho podem saber.

        Pel que fa a la política de CIU, jo la titlllaria d'oportunista. Qui volia pactar amb socialistes abans que amb ERC? Va home, que això també és fàcil de veure. El que passa és que en Monty va veure la possible jugada. Dos es barallen i el tercer... caça la llebre. Junts aniríem més lluny. Separats i enfrontats fem pena i fem riure.

  • Del cor de la Cerdanya
    Marc | dilluns, 22 de gener de 2007 | 14:48h
    Del cor de la Cerdanya
    sortirà un gran espetec
    que farà que s'acollonin
    els claudicants del Parlament.

    Des de Còrsega a Calàbria,
    de Nicaragua a Ciutat,
    el discurs d'en Carretero
    ens tornarà la dignitat.

    Torna, torna Carretero
    que l'alzina ens cremaran
    que ens arrencaran les pedres
    que la terra ens robaran.
  • Saül, no estic d'acord amb el que dius d'en Carretero.
    Oriol de Mollerussa| Adreça electrònica | dilluns, 22 de gener de 2007 | 14:16h
    Saül, no estic d'acord amb el que dius d'en Carretero. Tu t'has adonat que hi han hagut dos-centes vint mil persones que van decidir que no valia la pena anar a votar cap dels dos partits no sucursalistes? Quantes en vam ser que vam anar a votar per un o altre partit tapant-nos el nas? T'adones que entre els catalanistes el desànim es tan gran com no ho havia estat des de la mort del dictador? T'adones que l'actual direcció d'ERC ha perdut tota credibilitat quan parli d'equidistància, i a la pràctica tothom sap que només pot pactar amb els socialistes? T'adones que en Carod i en Puigcercós ni tan sols surten als mitjans de comunicació? T'adones que l'estatut nou és paper mullat, a la pràctica, i va ser en Carretero qui ho va veure? Ni en Carod ni en Puigcercós. En Carretero. En Joan Carretero ens ha donat un bri d'esperança amb aquests articles a molta gent que estem fastiguejats del possibilisme de vol gallinaci de CiU i de la retòrica buida i grandiloqüent i la praxis totalment submisa d'ERC. Ja veurem si aquest bri d'esperança es converteix en alguna cosa més o si es marceix, però jo penso estar molt amatent al tractament que proposi el Dr. Carretero, perquè en el diagnòstic penso que l'ha clavat.
  • Carai
    Jordi (Girona) | dilluns, 22 de gener de 2007 | 12:55h
    Ves pero on, ara resulta que en Carretero es un "tonto util". ¿potser a Catalunya no es por dir el que es pensa?...
  • Ets un sectari Saul
    Joan| Adreça electrònica | dilluns, 22 de gener de 2007 | 12:39h

    Ets més sectari que en Sopena!
    per què no fots el logo d'ERC i la foto d'en Puigcercós, a dalt del blog?
    I això de desprestigiar als que es mouen de la foto és molt vell, Saul.
  • Saül, quines relliscades...
    Marc | dilluns, 22 de gener de 2007 | 12:26h

    Si l'únic polític que manté la dignitat és titllat de tonto útil, malament anem.
    També, a tots aquells que vam promoure i votar NO a l'Estafatut, ens podrien haver dit tontos útils del PP, oi?
    • No
      sgordillo | dilluns, 22 de gener de 2007 | 12:32h
      Vols dir que és el mateix?
      • Des de la teva optica...
        Josep | dilluns, 22 de gener de 2007 | 22:24h

        Saül, és evident que des de la teva òptica, SÍ.

        T'has passat cinc pobles amb la qualificació de "tonto util" al Carretero.

  • Calma, company, calma.
    V. Álvarez| Adreça electrònica | dilluns, 22 de gener de 2007 | 12:08h

    Benvolgut Saül, tu fas "periodisme" o "partidisme"?...

    Perquè és molt diferent un concepte o activitat de l'altre.

    Qualificar a algú, així, merament i peladament de "tonto", sigui "útil" o "inútil", és un argument raonat en si mateix o és un insult?......... M'ho pregunto.

    Constato alguns comentaris teus un pèl esverats, on es perden arguments... Calma, company, calma... Hi ha molt de què parlar, però no estem en una apocalipsi on el món s'acaba.

    Desgranem a poc a poc els temes, però raonant.

    • Trampa
      sgordillo | dilluns, 22 de gener de 2007 | 12:25h
      Benvolgut/da V. Álvarez,

      No veig on hi ha el "partidisme". I agafar-se a l'expressió extesa de "tonto útil" és fer trampa. No vull dir que Carreterro sigui tonto, perquè l'hi tinc un gran respecte. Vull dir que amb bones intencions, que les deu tenir, Carretero pot ser utilitzat (d'aquí això de "tonto útil") en contra dels postulats que defensa. No estic pas esverat, no.
      Saül

      • Jo, si fos només periodista, estaria amoïnat i hi pensaria molt seriosament
        Andreu | dilluns, 22 de gener de 2007 | 19:51h

        No es la primera, ni la segona, .... vegada que diversa gent et comenta això: que se't nota un clar partidisme massa vegades, i diferents adjectius a situacions similars, quan succeeixen a forces polítiques diferents.

        Tu pots contestar, com sempre, que no ho veus. O que no volies molestar ningu. Però els fets ja estan fets. I negar les evidències ja es el final del traiecte.

        Per què es lògic que diversa gent et titlli una vegada de pro-A o de contra B, i una altra a l'inrevès, però dona la casualitat que sempre es el mateix:
        la direcció o linia oficial o oficiosa d'ERC té sempre disculpes i les altres, per iguals declaracions o de menor efecte, no.

        Jo m'ho faria mirar. Perque la informació al servei d'un partit no és informació, Ni opinió. Es premsa de partit.

        I encara que ara sembli, públicament, que no existeixi, Deu n'hi dó.

        Seria una llàstima sacrificar la informació pel perio-politiquerisme.

        A no ser que vulguis acabar fitxant pel Periodico, pero aleshores hauries de canviar de partit.

        Com deien els clàssics, des de lluny, en periodisme, es veuren millor les coses, i el cor s'ha d'omplir amb persones de l'altre sexe, no amb líders politics partidistes, per definicio. I si fos el cas, dir-ho, a la capçalera, com a la premsa o blogs de partit.

        Cap problema.

        Però sense enganyar. Sense voler o volent.L'efecte és el mateix.
  • Elevant el to
    yuanyu| Adreça electrònica | dilluns, 22 de gener de 2007 | 12:01h
    Home, una mica fort el comentari. I una mica obsessius els temes aeroportuaris. Nosaltres tenim més coses a dir que les que ens poden imposar. Pel que fa  Carretero, justament deixava una anotacio l'altre dia: aqui
  • comentari 5001
    fpuigcarbo | dilluns, 22 de gener de 2007 | 11:48h
    clavat! es mvt dir mes alt però no més bé i més clar, quan sigui gran vull ser com tu- Salut



pagina nova d'en Saül Gordillo








Vols rebre els apunts del bloc? Introdueix el teu correu:

Lliurat per FeedBurner






www.flickr.com
Saül fotos Más fotos de Saül

Ver el perfil de Saül Gordillo en LinkedIn

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Categories

Visites al bloc

Visites a la portada
  • Avui: 58 visites
  • Aquesta setmana: 1682 visites
  • Aquest mes: 6686 visites
  • Des de l'inici: 1242147 visites
Visites a les entrades
  • Avui: 556 visites
  • Aquesta setmana: 7220 visites
  • Aquest mes: 28223 visites
  • Des de l'inici: 1842203 visites

Últims 40 canvis

Notícies VilaWeb

ACN

ACN Política

ACN Societat

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
Creative Commons License
Saül Gordillo. Bloc sense fulls is licensed under a Creative Commons Reconeixement-No comercial-Compartir amb la mateixa llicència 2.5 Espanya License.
Based on a work at blocs.mesvilaweb.cat.
Permissions beyond the scope of this license may be available at http://www.saul.cat.


RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats