Correu Blocs | VilaWeb.cat
sgordillo | Eleccions 2006 | dissabte, 21 d'octubre de 2006 | 01:15h

El tripartit ressorgeix en el primer i únic debat de candidats a la presidència de la Generalitat, a TV3, amb un Josep Cuní sobreactuat i un afany de protagonisme que feia perdre els nervis. El debat era avorrit fins a la mort, sincerament. Era un debat de gestors. No semblava que fossin candidats a presidir Catalunya. Però un cop aprovada la reforma de l'Estatut en referèndum, el 18 de juny, l'horitzó nacional quedava delimitat. I el que ens espera pels propers anys és, a la vista de la campanya i del debat, la gestió pura i dura i quatre gesticulacions polítiques mal comptades.

En la lògica de la gestió pública, doncs, els candidats considerats d'ordre, de l'establishment, són els que tenen les de guanyar. Que si xecs amunt i avall, que si reducció d'impostos, que si millora de les infraestructures, una mica d'immigració perquè no sembli que som extraterrestres... Tot anava prou bé en aquest terreny. Artur Mas era el centre, però amb discreció. José Montilla, absent. Joan Saura i Josep Piqué, brillants, cadascú per a la seva parròquia. I Josep-Lluís Carod-Rovira mantenia una equidistància saludable, perquè ni l'atacava Mas ni els exsocis del tripartit, i, com que ara ha recuperat un cert discurs liberal, fins i tot Piqué el respectava.

L'autoexclusió de Montilla, que se suposa que vol esgarrapar vots al favorit Mas, era inquietant. La distància de seguretat que mantenia Carod respecte Mas i Montilla, prudent i en la línia estratègica de no ensenyar les cartes del 2-N abans d'hora. Però el debat ha fet un tomb inesperat cap al final. Mas s'ha equivocat profundament, crec jo, amb la seva insistència d'arrencar un compromís impossible: que la resta de partits el respectin com a presidenciable si guanya les eleccions. Mas volia deixar clar, davant de l'audiència, que qualsevol vot que vagi a parar a ERC volent el pacte nacional amb CiU no té cap garantia, sinó tot el contrari. Mas volia deixar clar que el PSC no es compromet tampoc a deixar-lo formar govern encara que ell superi els socialistes en vots i escons.

El clímax del debat, els últims minuts, ha trencat la monotonia prèvia, perquè el tripartit ha ressuscitat. Serà president qui pugui formar govern, i la insistència inexplicable de Mas, quan gairebé ja estaven recollint els papers, se li ha girat en contra. No calia forçar la màquina. Quan estàs quedant prou dignament en un debat i, a més, tot et va de cara en la campanya, segons les enquestes, no cal arriscar tant. ¿Per què el tot o res de CiU? Perquè Mas sospita que Carod farà Montilla president, amb Saura al govern, si Mas no obté la majoria absoluta. I que ningú tindrà majoria absoluta ho apunten totes, absolutament totes, les enquestes.

En una setmana, tot ha canviat. Divendres passat, CiU anunciava que distribuiria en la premsa dominical el DVD ConfidencialCAT, que desenterrava el cadàver polític anomenat tripartit. Aquest divendres, el tripartit ha tret pit i s'ha conjurat, d'una manera subtil al principi però descarada al final quan Carod ha fet callar Mas, per evitar un govern de CiU en solitari. El tot o res.

El que no entenc és per què ni Piqué ni Saura ni Carod han tret l'espantall de la sociovergència, dita també convergelisme, per fer callar Mas i Montilla. CiU pot amenaçar de la reedició del tripartit. El PSC pot alertat d'un pacte CiU-PP, i de passada d'un acord nacional CiU-ERC. ¿Però per què ERC i ICV no posen de manifest el dubte raonable de la formació d'una grossen koalizionen CiU-PSC? Segurament perquè hi ha un guió no escrit per estroncar el guió, tampoc escrit, de La Moncloa.

Montilla sorprendrà Zapatero. No a les urnes, segurament. Però sí a partir de Tots Sants. Tanta timidesa i discreció deu amagar alguna cosa. De fet, abans del debat he comentat a un company. "Ja veuràs com en Montilla es treurà un as de la màniga". I, efectivament, l'ha tret. Discret, distant i amb dificultats per arribar en oratòria a la sola de la sabata d'uns Piqué i Saura brillants, Montilla ha sobreviscut el debat.

Quan érem a punt de rematar-ho, però, l'exministre ha preguntat a Mas si havia estat a Doñana, el 2003, quan Doñana era visitada assiduament pel president espanyol José María Aznar. El candidat de CiU s'ha quedat pàlid. Touché. L'estilet montillista, després de retreure-li la manca de credibilitat per haver hagut d'anar a cal notari. Montilla ha posat en evidència que Mas pretenia ser president amb el PP si l'aritmètica ho hagués permès fa tres anys. ¿I ara què en fem, del notari?

En definitiva, que del debat només em quedo amb la imatge que PSC, ERC i ICV han refet estratègies comunes davant d'una certa prepotència de CiU, a qui l'eufòria li pot jugar una mala passada. ¿És la factura pel DVD?

Encara queda molta campanya, però.

¿Vosaltres què n'opineu, del debat?

Actualització a les 03:27h:

[Vilaweb: El debat a TV3 no aclareix quines aliances postelectorals faran els partits]

[La Vanguardia: Montilla dice que Mas "no es de fiar" y éste le tilda de "pésimo" gestor]

[El País: Montilla, Carod y Saura hacen frente común ante CiU y PP en el debate televisado]

[El Mundo: Mas esgrime su pacto con Zapatero en la reforma del Estatut para rebatir a Montilla]

[Telenotícies: Els candidats discuteixen al debat de TV3 la paternitat de l'Estatut i l'èxit o fracàs del tripartit]

[e-notícies: Montilla desvela una cimera secreta de Mas amb el PP]

[Busot, bloc confidencial: Crits entre l'equip de campanya d'Artur Mas per la camisa del candidat i indignació "conver" amb l'actitud de Josep Cuní]

[Submarí, bloc confidencial: Montilla i Carod insinuen que reeditaran el tripartit]

________________________________

Continuïtat lògica (o no) en aquest bloc: Eleccions 2006


Comentaris: 43
  • Humilitat
    Gertrudis | dissabte, 21 d'octubre de 2006 | 16:25h

    Caram, quina decepció. I tant llestos que són tots aquests socialistes que escriuen aquí, incloc també als suposats independentistes d'E. Algú tindrà prou valor de contestar-me? no és dificil la resposta, tan sols és allò, que us agrada tant reclamar als demés i vosaltres no teniu, la humilitat.
    • Gertrudis...
      xavier-quico| Adreça electrònica | dissabte, 21 d'octubre de 2006 | 16:35h
      perdona, però és que tant ens fot.
      • és important
        Gertrudis | dissabte, 21 d'octubre de 2006 | 17:19h
        A qui, a tu, als catalans, als socialistes? Es important, al igual que ho és, saber si les instruccions li arribaven de Madrid, de Barcelona.... Això ens donaria pistes de quina ma, hi ha davant el comandament que controla i mou al Montilla. En realitat serà el mateix, que ens farà moure a tots plegats, a la seva voluntad.
  • perquè?
    Gertrudis| Adreça electrònica | dissabte, 21 d'octubre de 2006 | 14:36h

    Algú em podria explicar, exactament, perquè li trigaven tant arribar les instruccions al Montilla? La connexió? La velocitat? Perquè?
    • Jo ho sé
      Jousé | dissabte, 21 d'octubre de 2006 | 18:10h
      No trigaven a arribar sinó que Montilla trigava a reproduir-les, Gertrudis. És un home calmós. Calmós? Diguem-li calmós.
      • Calmós?
        Gertrudis | dissabte, 21 d'octubre de 2006 | 21:11h

        Hahahaha, gràcies per intentar-ho. En Montilla, no és "calmós" tot el contrari. De totes maneres, part de raó tens. Tots sabem com actuen certs tranquilitzants. Podriem dir que al mantenen al "ralentí" per evitar que algú prengui mal, però això ja ho sap tothom i la persona que escribia les paraules exactes que ell només tenia que reproduir amb veu alta, també coneix els efectes secundaris del fàrmac. Això ho tenen controlat i despres de les ensopegades, com la del metro, al vigilen una mica més.
  • Calmós?
    Gertrudis | dissabte, 21 d'octubre de 2006 | 21:08h

    Hahahaha, gràcies per intentar-ho. En Montilla, no és "calmós" tot el contrari. De totes maneres, part de raó tens. Tots sabem com actuen certs tranquilitzants. Podriem dir que al mantenen al "ralentí" per evitar que algú prengui mal, però això ja ho sap tothom i la persona que escribia les paraules exactes que ell només tenia que reproduir amb veu alta, també coneix els efectes secundaris del fàrmac. Això ho tenen controlat i despres de les ensopegades, com la del metro, al vigilen una mica més.
  • Mas va acabar ben tocat, també enfonsat?
    Roger (Segarra)| Adreça electrònica | dissabte, 21 d'octubre de 2006 | 12:40h

    Sí, és que encara que el Mas guanyi les eleccions, com sembla, serà capaç de guanyar el govern segons la llei? Perquè la falàcia de si guanyo en escons mano, només es sustenta amb una forta distància del PSC. I Mas no fa res per atreure vots del PSC, sembla que només pugna pels d'ERC.

    Tothom ho va veure, l'Artur Mas va acabar molt tocat per la qual cosa cal preguntar-se si l'estratègia que ha utilitzat CIU auspiciada pel jefe del pinyol electoral regionalista, el Madí, ha estat l'adequada.

    Mostrar l'actitud de tancar-se en l'aspiració de la majoria absoluta és molt imprudent i darrerament hem vist com la supèrbia ha fet perdre a alguns candidats del mateix estil, en principi cavalls guanyadors, han descavalcat: a Mèxic, i també els propis Rajoy-Aznar-Acebes-Zaplana. Líders únics d'estil conducators ja no es porten i no acabo d'entendre perquè CIU ha acabat caient en aquest parany. Suposo que el Madí i el seu pinyol intentaran rectificar, la qual cosa serà difícil, perquè canviar l'estratègia amb pocs dies no té massa credibilitat. I la credibilitat és molt important davant el públic que en aquest cas, a més és elector.

    CIU no havia d'haver jugat a un sol aliat, el PSOE de Zapatero, abans de les eleccions. Si ho hagués fet després, i amb el seu aparell mediàtic (el seu aparell columnista i Clar, sobretot el diari del conde, LV).

    Després del debat d'ahir, i per l'actitud messella i grollera del Mas sembla més lògic i fàcil la reedició del tripartit. Veure'm els comportaments a mesura que avancen els dies.

    Finalment, per si el govern de CIU no és convergent, un apunt: l'estabilitat i la tranquilitat de l'executiu depenen dels seus gestos més que de la seva política (23 anys de CIU i 3 de tripartit ho fan evident), però també de la lectura que en pugui fer i l'animositat amb que s'ho pugui prendre el nus mediàtic de La Vanguardia. La blogsofera per exemple és oberta, però els mitjans que arriben a tothom passen per aquest nus.

    Salut i república,

    Roger, la Segarra

  • Clavat.
    Antoniu | dissabte, 21 d'octubre de 2006 | 13:16h

    Clavat el comentari, company. Per fi una ullada a LV.Un comentari : estem assistint a la campanya mediática mes populista i "rosa" que mai, a LV (Santi Santamaría, SalaMartín, dones els candidats, ...). Es fa el que es pot per movilitzar els votants desencantats fidels a LV.
  • "El primer notari de Catalunya és el Parlament"
    Boletaire| Adreça electrònica | dissabte, 21 d'octubre de 2006 | 10:14h
    Això és una bona rebolcada per a Mas d'en Carod. Esquerra va fer el seu joc, no va voler atacar i va visualitzar-se que els altres partits es creuen l'equidistància ja que tampoc la van atacar. I si parlem de propostes de país en Carod va fer d'home d'estat ahir.

    Al final en Mas va mossegar la ma que li havia donat de menjar durant 8 anys i en Piqué l'hi va trencar la línia de defensa amb un atac personal que en Mas no sabia encaixar.

    En Montilla va manifestar molts problemes d'expressió, aquest home hauria d'haver fet el debat en castellà per estar més incisiu i això li hauria donat vots on ell vol, en Saura  va jugar bé i va tapar molts forats que Montilla deixava.

    Si en Mas guanya amb majoria simple i ha promès no ser el candidat, pot ser que ho sigui en Duran ? o potser el suposat aliat de govern?
    • No i no
      dona corrent | dissabte, 21 d'octubre de 2006 | 12:19h
      Boletaire, aquest no va ser el debat que jo vaig veure i seguir, excepte pel que fa a Montilla, tot i que la valoració que en fas és incompleta perquè només li veus problemes d'oratòria i jo n'hi veig de tota classe. Per cert, l'equidistància carodiana és només en temps de campanya electoral?
      • Vols dir que no vas encendre per error el dvd i miraves el ConfidencialCat tu?
        Boletaire| Adreça electrònica | dissabte, 21 d'octubre de 2006 | 14:06h


        M’és absolutament igual que la Generalitat actuí sota el
        control d'una persona que se sent espanyola o que estèticament faci de líder un
        català fent allò que convingui al Govern espanyol. La realitat és que esquerra
        no pot defensar fer coalició amb cap dels dos candidats.



        En Montilla no era capaç de transmetre les seves idees amb claredat, simplement
        era lent i poc incisiu fins que va parlar de les reunions de Mas amb el PP però
        no va poder desenvolupar prou.



         



        a la part final en Mas estava desencaixa't , potser no
        ho vas voler veure, però ni tant sòls va respondre a l’afirmació que ha obert
        aquest comentari per part d’en Carod, va recular mentre en Piqué li assegurava
        que no seria President per la seva supèrbia, i tampoc va respondre de les
        afirmacions de falta de legitimitat del confidencial cat sobre la coalició.



        No vaig veure triomfar en Mas ahir, tampoc en Montilla, per
        a mi els millors per aquest ordre Carod, Piqué, Saura, ara la premsa dirà el
        que vulgui.




        • Mas bé
          dona de carrer | dissabte, 21 d'octubre de 2006 | 18:20h
          No vaig veure en Mas triomfar ahir sinó defensar unes idees, unes propostes i defensar-se dels atacs del tripartit esbocinat i coix (el candidat psoe-psc ...) que torna a fer pinya encara que sigui amb un Carod que fa el desmenjat. No es tractava de triomfar, al debat. Ja ho va dir Mas: fa tres anys la gent va avaluar els famosos 23 anys que els altres no saben més que treure i retreure. I els va avaluar més que bé, sobretot tenint en compte que el president Pujol es retirava. També va dir que és cert que, com diu Montilla, la societat catalana és majoritàriament de "centre esquerra" (si hi volem posar etiquetes) i, si vota tant Ciu, deu ser que aquest no representa això. Crec que alguns diuen q Mas ahir no va estar bé perquè no fa escarafalls.
  • l'Esperit del 2003 retorna
    saltenc | dissabte, 21 d'octubre de 2006 | 08:52h

    Una vegada més, el PSOE de Catalunya, Iniciativa i ERC ens han demostrat, aquesta vegada amb l'ajuda del moderador Cuní, que només s'entenen entre ells per evitar de totes totes que CIU pugui governar.

    • erc encara?
      why? | dissabte, 21 d'octubre de 2006 | 12:21h
      I per què ho ha de voler evitar erc?
      • Why ?
        saltenc | dissabte, 21 d'octubre de 2006 | 13:50h
        Jo tampoc ho entenc company. Primer foten fora a Carod i posteriorment al partit i encara no en tenen prou.
        • !!!
          dona corrent | dissabte, 21 d'octubre de 2006 | 18:24h
          No només és que foten fora Carod i erc sinó que quan hi eren no anava ni amb rodes la cosa...I ara amb Montilla...!!!
  • Caixa o faixa! Mas o Montilla!
    Salvador| Adreça electrònica | dissabte, 21 d'octubre de 2006 | 08:29h
    El debat d'ahir va ser un pèl ensopit en molts punts, li va faltar frescura i continuïtat, ja que sovint els candidats es tallaven uns a l'altre, especialment, en Saura que no deixava parlar a ningú. Però si va servir per alguna cosa va ser per evidenciar que ERC ja té decidida quina porta vol obrir i aquesta no és altra que la del tripartit i fer president en PP Montilla.

    Salut

  • debat
    júlia| Adreça electrònica | dissabte, 21 d'octubre de 2006 | 07:34h

    Em sembla que és més interessant llegir els comentaris sobre el debat que no pas haver vist el debat. Ai, crec que a la política i als miralls cadascú hi veu el que hi vol veure... deu ser inevitable.

    Felicitats pel blog, recull un gran volum d'informació a través dels vincles i les opinions personals, amb les quals no sempre estic d'acord, em semblen, però, en tots els casos, molt interessants.

  • El debat des del sofà
    Espectadora televisiva | dissabte, 21 d'octubre de 2006 | 07:25h

    Tripartit ressuscitat? Ressusciten els morts? N'hi ha que hi creuen...En Montilla, absent? Diuen que es va executar a l'entrevista de La Vanguardia (ellamb les seves respostes i intervencions, no les preguntes de l'entrevistador). Potser això d'ahir al debat era el seu fantasma. Però el fantasma es va mostrar tan pobre d'esperit com ell en persona. En Carod equidistant? Jo diria que en Carod feia de bon noi i es preparava per treure la clau davant els convergents, una vegada passada la votació de dia primer. Però ... la clau que va malbaratar fa tres anys era grossa, lluenta i de bon material i ... ara ... podria molt bé ser que no fos ni claueta! Carod feia propostes liberals, ahir. Això és cert. Li ho va fer notar en Piquer i tot! Potser aquests d'erc comencen a notar els efectes de ser la paleoesquerra més paleoesquerra de tota Europa (ell i els altres del Tri)? Qualificar de "brillant " en Saura sembla del tot eixelebrat; un acudit d'alta potència. En Saura es va mostrar com el panxacontent de sempre, que el que diu no té base real però que així ja va fent i pontificant, amanit amb aquella rialleta que fa pensar que es creu que està per damunt el bé i el mal. En Saura va determinant: "això és d'esquerra i això és de dreta", i tan content! "Brillant" no és un adjectiu que es pugui aplicar al senyor Saura, ni al debat d'ahir ni quasi mai, que vol dir mai. En Mas va estar més que discret i qualsevol que va veure el debat ho pot dir. No va estar prepotent. Va mirar al present. En cap moment el vaig veure "touché" ni crec que sigui encertat el judici que diu que volia ser president amb n'Aznar. A la generalitat es vol ser president i punt. Quan hi havia n'Aznar al govern espanyol s'havien de jugar unes cartes i ara unes altres. La repetició del respresentants de Tri, fins a la nàusea, de la frase "En aquest govern hi ha hagut coses bones i coses dolentes" o "Qualsevol govern té coses bones i coses dolentes" va resultar patètica. Prenen a la gent per idiota? Sort que en Mas no va contestant tot el temps: "Sí, tenen raó i el govern dels 23 anys també". Sort en tenin.

  • Contradicció
    J.R. | dissabte, 21 d'octubre de 2006 | 03:09h


    No entenc perquè dius que en Mas s'ha equivocat. El que buscava era justament això: que quedés clar davant dels votants d'Esquerra i PSC que, si poden, reeditaran el tripartit.

    Fixa't en la contradicció, Saül: dius que no entens perquè Carod i Saura no han tret el tema dels pactes, de la sociòvergència. I en Mas, que sí que ha preguntat pels pactes, dius que s'ha equivocat. En què quedem, llavors?
    • No és el mateix
      sgordillo | dissabte, 21 d'octubre de 2006 | 03:25h
      Jaume,

      ¿Potser perquè Mas és el guanyador virtual i necessitarà pactar en lloc de tensar tant la corda? Quan un va al davant, diria jo, i digues-me conservador, no ha d'arriscar massa. Una campanya és bàsicament això. No equivocar-te quan ets el favorit i tot apunta que guanyaràs. I si guanyes sense majoria absoluta encara més, per tenir complicitats i aliances posteriors.

      ¿Que Carod i Saura ho haurien de fer, això de preguntar per la sociovergència o el convergelisme? I tant. El primer, per treure's pressió de sobre. Que si tripartit, que si pacte nacional, que si anar a l'oposició... I el segon, per esgarrapar vots dels socialistes que no volen sentir a parlar de governar amb el que ells anomenen "dreta" aplicada a CiU.

      No sé si m'he explicat, company.

      Bona nit.

      • Arriscar-se
        Salvador| Adreça electrònica | dissabte, 21 d'octubre de 2006 | 08:49h
        El que apuntes Saül està molt bé en una lògica presidencialista, en un sistema majoritari o bipartidista. Però, malauradament, aquest no és el cas a Catalunya. Davant la segura reedició del tripartit, acordada ja des d'abans de l'inici de la campanya electoral, a Convergència i Unió no li val només guanyar, sinó que ha d'obtenir un resultat tan ampli que faci inviable aritmèticament i políticament el tripartit.

        Salut

  • !
    Espectadora televisiva | dissabte, 21 d'octubre de 2006 | 07:27h
    Ciu s'ha arriscat prou a la campanya.
  • ...
    Tristany| Adreça electrònica | dissabte, 21 d'octubre de 2006 | 02:37h
    Saura brillant?, gens ni mica!.Qui ha estat brillant és Piqué, és com un gran actor en una pel.licula amb el guió dolent, és una llástima.
    Montilla ha estat Montilla. Ni bé ni malament, sino tot el contrari.
    Carod ha estat bé al final, però li falta alguna cosa...per exemple, pq no ha apretat amb el desastre de l´estatut Mas-ZP, amb el fiasco del finançament pactat?, per sopèrbia?, per no reconèixer que les bases que van propugnar el No tenien més raó que ell?, això és el que no em convenç d´ell. Carod ha de ser un instrument al servei d'ERC. Carod, per ell mateix, no és un fi ni un objectiu polític.
    Mas?. Mas ha estat un desastre. Mas ha enfonsat a Mas. El Mas petulant, superb i agressiu ha derrotat el Mas "lider del poble catalá" que ens vol vendre el seu equip de marqueting i el Conde de Godó.


  • Tripartit?
    Stent | dissabte, 21 d'octubre de 2006 | 02:03h
    Dubto molt que el Montilla sorprengui al Zapatero. No crec que s'atreveixi a reeditar un tripartit en contra dels desitjos dels estrategues de la Moncloa.
    PD
    Bona crònica, però discrepo de la puntuació que li dones al Piqué i al Saura.

    • Tinell2
      Gertrudis | dissabte, 21 d'octubre de 2006 | 16:17h
      Als "estrateges" ho tenen clar. El Tinell2 fa molt de temps que està pactat. ERC dona suport des de fora, fins les eleccions espanyoles, per no desgastar ZP, despres s'incorpora al govern.
  • No ho veig igual.
    Salvador | dissabte, 21 d'octubre de 2006 | 01:56h

    Coincideixo en que s'ha visualitzat bastant el bloc del Tripartit. Però segons la meva opinió, em Piqué i en Saura no han estat brillants sinó tot el contrari. Han portat el debat al terreny on Mas volia. En Carod l'he vist una mica fóra de joc. I finalment, com a independentista, voldria agraïr-li al Montilla l'esforç que fa al parlar en català, quan és evident que la seva capacitat oratòria i de rèplica en aquest idioma li resta possibilitats,

    • Salvador...
      dona corrent | dissabte, 21 d'octubre de 2006 | 18:31h
      Salvador, la gestió com a ministre no la va fer en català i les possibilitats que li resten són totes ja que no és exactament per penjar-se medalles. Tema opa. Tema aeroport i caos. Etc. Piqué no ha estat brillant però, comparat amb Saura, sí, ja que aquest és un tòpic pseudoecoverd ambulant que sembla que es pensa que té el monopoli del progressisme i...En Carod hi era?
      • Jo em referia al debat.
        Salvador | diumenge, 22 d'octubre de 2006 | 20:22h

        Jo, al parlar del Montilla, em referia únicament al debat, i més concretament, al tema de la llengua. Per parlar de la punyalada que li ha clavat al Maragall, de la seva voluntat de liquidar la mica d'autonomia que li restava al PSC respecte al PSOE, o del seu vergonyós paper en la retallada de l'estatut, considerava aquest no era el lloc.

        Pel que fa al Saura, completament d'acord. Pel que fa al Piqué, considero que es va equivocar, i molt. M'explico. Després de començar el debat amb les habituals crítiques al Tripartit, ben aviat es va dedicar a anar a pel Mas, potser amb la voluntat de de fer-se amb el sector de vots més espanyolista i conservador de CIU. I crec que això va ser un gran error, perquè d'alguna manera li va concedir a Mas rang presidencial. Mas va ser qui va marcar el ritme i els temes del debat, i tant Saura com Piqué van caure en el seu parany. Realment semblava com si Mas ja fós el president de la Generalitat.

        Pel que fa al Carod, no va caure en aquest error, però va estar massa absent. I a més em té preocupat amb les vel.leitats liberals que darrerament manifesta.

  • En Saura brillant????
    Pep | dissabte, 21 d'octubre de 2006 | 01:41h

    Gordillo, torna a mirar el debat, com pot ser que diguis qu'en Saura ha estat brillant, sius-plau, d'acord que vulguis queda bé, amb la teva parroquia bio-pija, però mentir descaradament és molt lleig.

    • Brillant, hahahaha
      Espectadora televisiva | dissabte, 21 d'octubre de 2006 | 07:30h
      Pep, quan he escrit el comentari de dalt, no havia llegit el teu ni el dels altres, però, ara que ho faig, veig que molts comenten el mateix sobre Saura.
  • Efectivament, ressuscita el tripartit
    Els uns i els altres | dissabte, 21 d'octubre de 2006 | 01:27h
    Ja era hora... ara, estem una miqueta més aprop de continuar amb el Govern d'esquerres...
    Sergi.
    Els uns i els altres
    http://domingo.balearweb.net/
    • No vull més Tri
      Espectadora televisiva | dissabte, 21 d'octubre de 2006 | 07:32h

      Auxiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

      T'has deixat: " .... catalanista i progressista"

      Més caos? No, si us plaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau

      • Parlem de caos...
        Fastiguejada de la política| Adreça electrònica | dissabte, 21 d'octubre de 2006 | 12:46h

        El caos no el va provocar el tripartit, sinó CiU a l'oposició, a qui només li ha faltat dir "váyase Sr Maragall".

        I que consti que no és precisament un Govern tripartit el que voldria jo per Catalunya...

        • Caos del govern
          * | dissabte, 21 d'octubre de 2006 | 18:34h
          Fastiguejada, no ho veig així. No pot ser. El caos no ve de l'oposició si el govern en sap, de fer la seva feina. La gent ja havia dit a les eleccions que no volia el tri, com tu tampoc, segons dius.



pagina nova d'en Saül Gordillo








Vols rebre els apunts del bloc? Introdueix el teu correu:

Lliurat per FeedBurner






www.flickr.com
Saül fotos Más fotos de Saül

Ver el perfil de Saül Gordillo en LinkedIn

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Categories

Visites al bloc

Visites a la portada
  • Avui: 51 visites
  • Aquesta setmana: 1675 visites
  • Aquest mes: 6679 visites
  • Des de l'inici: 1242140 visites
Visites a les entrades
  • Avui: 379 visites
  • Aquesta setmana: 7043 visites
  • Aquest mes: 28046 visites
  • Des de l'inici: 1842026 visites

Últims 40 canvis

Notícies VilaWeb

ACN

ACN Política

ACN Societat

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
Creative Commons License
Saül Gordillo. Bloc sense fulls is licensed under a Creative Commons Reconeixement-No comercial-Compartir amb la mateixa llicència 2.5 Espanya License.
Based on a work at blocs.mesvilaweb.cat.
Permissions beyond the scope of this license may be available at http://www.saul.cat.


RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats