Correu Blocs | VilaWeb.cat
sgordillo | Observatori internauta | diumenge, 8 d'octubre de 2006 | 18:00h

Neix el bloc El Més Petit de Tots, que pretén seguir els pasos del desaparegut Maresme Confidencial. Una bitàcola més d'informació política confidencial per a la dinàmica comarca del Maresme, on també funcionen Les fonts que ragen (Argentona) i Malgrat Confidencial, l'únic d'autoria coneguda: el periodista Albert Serrano.

La nova bitàcola confidencial maresmenca s'inspira en la iconografia de la il·lustradora Lola Anglada, vinculada a la població de Tiana, per formular aquesta declaració de principis: "D’una manera modesta i sense pretensions, tal com correspon a la natura del personatge, però a partir d’una decidida voluntat crítica i amb ganes de ficar el dit a l’ull a l’establishment dominant. El Més Petit de Tots, doncs, reprèn coratjosament el combat. La seva serà una mirada irreverent, desenfadada i sense contemplacions a la realitat del Maresme, els Països Catalans i el món." Ambició no li'n falta.

Les primeres anotacions demostren un ampli coneixement polític i territorial del Maresme, amb informació de Pineda de Mar, Arenys de Mar, Cabrera de Mar, Vilassar de Mar i Mataró. La redacció, elegant i respectuosa, defuig l'estil barroer d'altres blocs anònims. El disseny, auster i elegant, necessitarà d'enllaços a dins de les anotacions i d'il·lustracions (fotos, dibuixos o vídeos) per acabar d'esdevenir atractiu gràficament.

El Maresme, novament, terra prolífica per a la bloquesfera política.

Bloc de l'alcaldable arenyenc Joaquim Ponsarnau

Per cert, ara que escric de la meva comarca, aprofito per anunciar la incorporació del web i del bloc del candidat d'ERC a l'alcaldia d'Arenys de Mar, Joaquim Ponsarnau. Aprofitant plantilles i disseny dels blocs dels candidats republicans al Parlament de Catalunya [Tongada de blocs de candidats d'ERC], l'exalcalde republicà Ponsarnau no es vol quedar al marge de la xarxa per fer política i preparar la cursa electoral de la propera primavera.

L'alcaldable socialista Ramon Vinyes escriu el seu bloc des de l'octubre de 2005. Però el blocaire arenyenc més actiu en l'àmbit polític municipal és Xavier Febrer [La campanya per a les municipals ja camina].

Recentment Febrer s'ha referit a aquest bloc a Ens despertem tard i malament, i al blocaire sobiranista també arenyenc Xavier Mir.


Comentaris: 3
  • BENVINGUT!
    iluro| Adreça electrònica | diumenge, 8 d'octubre de 2006 | 19:03h
    Com a capgròs, maresmenc i català, estic molt content de la notícia que ens dones que es continuï la tasca que es feia des del Maresme Confidencial. I m'agrada que s'hagi triat a Lola Anglada com a referència. Per ser maresmenca (part de la meva família ve de Montgat) i pel que representà.
    Estic segur que d'ambició no en mancarà i això de "El Més Petit" aviat només formarà part del títol.
    Ànims i  canya per aquells que el formen.




pagina nova d'en Saül Gordillo








Vols rebre els apunts del bloc? Introdueix el teu correu:

Lliurat per FeedBurner






www.flickr.com
Saül fotos Más fotos de Saül

Ver el perfil de Saül Gordillo en LinkedIn

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Categories

Visites al bloc

Visites a la portada
  • Avui: 67 visites
  • Aquesta setmana: 1691 visites
  • Aquest mes: 6695 visites
  • Des de l'inici: 1242156 visites
Visites a les entrades
  • Avui: 643 visites
  • Aquesta setmana: 7307 visites
  • Aquest mes: 28310 visites
  • Des de l'inici: 1842290 visites

Últims 40 canvis

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
Creative Commons License
Saül Gordillo. Bloc sense fulls is licensed under a Creative Commons Reconeixement-No comercial-Compartir amb la mateixa llicència 2.5 Espanya License.
Based on a work at blocs.mesvilaweb.cat.
Permissions beyond the scope of this license may be available at http://www.saul.cat.


RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats